Egy igazi terepjáró Alfa
Szöveges ítélet
Az auto teljesen ki lett belezve és kilakatolva.
- Teljes bukokeret beépitése
- 1.7 QV motor tuningolva kb 150 le
- 4x4 hajtás beépitése
- váltoház 33 1.8 d, fokozatok: 1: sprint 1.2, 2-3: sud, 4-5: 33 1.7 i, állando elsö, kapcsolhato összkerékhajtás
- elsö golyalábak és rugok 146 3000i V6
- elsö agyak 33 1.8d
- elsö féltengelyek 33 1.8d
- csonkállvány és kerékagyak 33 1.8d
- kuplung 33 1.7 QV
- karburátorok : 2 x delorto
- kardán 33 1.7i 4x4
- hátso hid 33 1.7i 4x4
- oldal és hátso üvegek cseréje polikarbonátra
- motortértetö levehetö
- akku az elsö ülések mögött
- ülések sparco junior
- övek schrott 4 pontos
- kerekek 184 R14 saját vágásu gumikkal
- méterszámlálo tripmaster
Hibalista
- Elöre bocsájtom, hogy az auto versenyautonak készült, és tereprali versenyeken vett részt !!!
- Néhány elsö féltengely törés, kardánfelfüggesztö csapágy, agycsapágyak, kuplung, fék.
- Tulajdonképpen ( a használathoz képest ) semmi baja nem volt
Ide hordtam szervizbe
Magam javitottam és épitettem, valamint versenyeztem vele.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nissan patrol |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |