A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.4 JTD 20V 175ló 385N 

Az ítélet értékelése
1,0(3 db)

Tehetetlen, tohonya DÖG!

Szöveges ítélet

Rossz tulajdonság?
-Nagyon nehéz a 20 szelep és az öt henger ott elöl. Dúrván alulkormányzott az autó. 16"-os felnikkel csak nyeklik nyaklik a gumi, bármilyen is legyen az (Bridgestone potenza RE050, Continental valami).
-Lobog a hátulja, vagyis 180-nál nyomok egy satut, biccentem a kormányt és jön a hátúlja előre, de mé jó ez? Érzem, hogy terpeszkedik elöl, stabil, nagyon stabil elöl, de ez a hátsó? Kell neki az ültetés és a közép motor! (Kipróbáltam, adódott az alkalom, néhány szikla a csomagtartóba... próbaút. És ahol a néptömeg lassít 40-re ott 100-al simán forgolódtunk, közelített a boxerhez:) ) De akkor a motorerő volt kevés, csak ezé nem cipelek sziklákat!:)
-Vízzel nem megy:) Bp-n kapható vízezett gázolajat nem szereti. Ilyen gázolaj tankolásakkor, akár 9 litert is megetethetek vele dúrván tiporva városban, többet nem sikerült.
-A futómű: állítólag nekem elég jól bírja. Ez alatt a 35ekm alatt a vásárláskor is kluttyogó Z,-t (Zorro) kellett cserélni. Cikázok is vele rendesen a kátyuk, árkok között... (80%-ban Bp-n közlekedem)
-még valami: ez a gázpedál. Benyomom és nem történik semmi. Koppan a gázpedál a padlón és semmi. Telik az idő 1...2.... másodperc és utánna kezd éledni és indúl a drótkötél, de amikor már megvan a turbónyomás akkor is lomha akkor is kell 1-1.5 másodperc. Okéoké értemén, hogy turbó lapát tehetettlenség meg, hajtáslánc kímélés de ez csak így megy? Ciki amikor egy varrógép legyorsúl a lámpánál.
-még mindig van: Sperr difffi, méé nincs??? 1.9 jtd-hez van, ehhez méé nincs? Fordulok, koppantok a gázpedálon és usgyi pörögpörög az ívbelső kerék közben pedig irány a patka. (Olyan nagy tehetetlen dög feeling) Persze közben működik a kipörgésgátló (vagy divatosabb nevén elektromos sperr:)) de az nagyon kevés. Az előző 1.6 145-s boxeremmel ami nem volt ültetve, körbeautóznám kanyarokban ezt a húsz szelepet elősször az egyik irányból utánna a másikból, utánna pedig távolról nevetném ahogy küszködik :D
-olasz autó - elektronika: nem érzem vészesnek: attól eltekintve, hogy most kell kicserélnem egy helyzetjelző izzót és a km-órás mókán kívül nem volt gondom.
Km órás móka: tél, hideg, este munka után, autóba be, irány haza. Xenon begyújt, indúl. Pár km után érzem valami nem kerek. De nem tom mi. Nézem a műszerfalat, a két vödröt, valami nem kóser.... Jó néhány másodperc eltelt mire leesett, a megtett km számláló nem világít. Ááá olaszautó, PIFF egy jó nagyot a műszerfalra:) Azóta jó:)
-miért ilyen nagyok az illesztési hézagok?
-elsőkerék hajtás egy sportos autóban? Vicces:)
-mé nem lehet kikapcsolni ezt a vdc-t? Külön biztosíték sincs neki :(
-és még mindig van: váltó. Ez nem megy az olaszoknak. Képtelenek váltót készíteni. Szívesen kicserélném egy jó kis audi vagy honda váltóra. Nem reccsen, de 100ekm környékén várni kell a szinkronra? Érdekes módon, ha úgy váltok, hogy érzem, pörögnek a fogaskerekek akkor tudok gyorsan váltani egyébként nem.
Amint sikerült túltennem magam két váltáson és a turbó szélmalom tehetettlenségén az említett varrógép már csak a visszapillantóban látszik vagy ott sem.
Ezen tulajdonságai ellenére, szeretem, alfás vagyok. Bár nem egy 145 boxer amibe azé még most is beleborzongok. Fogy azé az alfa inger csomag, de maradt még ebben is. Pl amikor terhelés alatt 100-nál hatodikban koppantok a gázpedálal és elkezd morogni:) Libabőr!
Vagy előzésnél, libabőr!:)
Vagy 160-nál rá lehelem a lában a fékre és majd kinyomom a szélvédőt, libabőr!
Vagy amikor kanyarodok, libabőr! Kikerülök libabőr!
Vagy amikor 140-nél kerreg a kipörgésgátló, jeges úton történt. ;) De akkor is Libabőr:)
Vagy amikor beülök a b1-be a két cici mögé! Libabőre :)
Megfogom a kormányt Libabőr:)
Vagy amikor 160-nál a fogyasztás mérő: 5.9 ez már csak szimpatikus.
Szeretem a telet! Mert akkor nnNNŐŐŐŐŐ a turbó nyomás!:)
És igen a boxer után egy tehetetlen tohonya dögnek éreztem, mostmár megszoktam. Az átlag fogyasztás mérőm 6.2-n áll, csak Bp, dugós közlekedésben.
Kezd megérni a jobb elsőfelső lengőkar csere és a xenonok lengőkarokon lévő érzékelője rosszalkodik.

180ekm: Továbbra is szeretem, jó autó, de zavar a rossz sújelosztás miatt a leesek az útról feeling és a benyomom a gázpedált és nem törénik semmi sem 1-2 másodpercig.


Hibalista

- Vásárláskor (90ekm) - bal első izzó - vízpumpa - z futómű valami (Zorro) - - upgrade 2.0 (115ekm): - Mérséklődtek a problémák 4db eibach sportline rugóval!;) - megdöglött az akksim. - Leficcent a féltengejgumiharang fogó bilincs. - Elkopott a fékbetét és a két első tárcsa. - - upgrade 3.0 (180ekm): A rendszeres olaj, olajszűrő és pollenszűrő csere kb 30eft. - 150ekm-nél kuplungozás, kettős tömegű lendkerékcserével kb 250eft - EGR szelep kb 30eft - Féltengelyek, kihajtással kb 75eft - Teljes első futómű(lengőkarok, stabrúd szilentek, Z és társai): kb 250eft - Kilukadt egy cső, elfolyt a szervóolaj így a szervó szivattyút is cserélték kb 30-40eft - Kipufogó rendszer rezonátor cső kb 10eft. - 1db Hátsó stabrúd kb 18eft - Kormánymű felújjítás kb 70eft - - Hamarosan: - Tisztítani kell a túrót a hűtőt - Vezérlés csere kb 160eft - Egr szelep tisztítás - Fék betétek és a két első tárcsa is a végét járja. kb 80eft - - - -

Ide hordtam szervizbe

Eleinte próbálkoztam márkaszervizekkel (Nyíregíházi Autómery, Olasz autók háza Budaörs) mókásak:) Autómery-től vettem az autót pörgetett órával. Vásárlás előtt nem tudtam az autót kipróbálni a megbeszélt időpontban, mert épp fényezték a lökhárítót és drága a klíma hűtő. De miért pont akkor? Miért nem kaptam más időpontot? Bp-ről nem megyünk mindennap Nyíregyházára.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Csikibege, szimpatikusak de inkább, Szamosi úr szerelgette. Korrekt volt, de besokaltam a fals hiba meghatározásokkal és a sok félig befejezett munkával. Most Zsámbék Alfa Kontakt: Értenek hozzá, jó szervíz!

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 65552
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 145 1.6 boXXer Következő autója? Lehet alfa? lehet 156? lehet 3.2V6 ? GTA?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)