A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 1,9 JTD 8V 116LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A száguldó Birodalmi Lépegető

Szöveges ítélet

Utálom... Utálom, mert nem tudok kiszállni belőle. Utálom, mert Nem tudom levenni a gázról a lábam. Utálom, hogy a csajom lassan elhagy miatta...
Szeretem.. Nem tudok kiszállni belőle, imádom nyomni a gázt, tekerni a kormányt a kanyargós erdei utakon. Szeretem.... Szerelem...
Eddig azok az ismerőseim, akik fikázták eleinte az autót, hülyének néztek, hogy erre pénzt adtam ki, amikor beültek a kocsiba, mind kifeszített gerinccel sikoltoztak jobb egyen, hogy ilyen nincs!
Ezek az olasz autók semmivel sem rosszabbak, mint bármelyik másik típus.
Két dologra kell figyelni:
1. Keresni kell olyan szerelőt, aki ért hozzá, tudja, mikor mihez nyúljon. Ez amúgy a legtöbb autó esetében így van
2. Szeretni kell. Időben kell olajat cserélni, és jót használni, nem valami Teszkós mocskot. Meghálálja.
Nekem eddig sok-sok szép pillanatot okozott. Főleg az 1.4-es Fieszta után. Nem volt az rossz kocsi, de nem volt lelke. Nem is tudtam szeretni ennyire. Ennek a 156-osnak a hangja, benne a vezetési élmény szinte felülmúlhatatlan - persze kategórián belül. A külsejéről nem tudok beszélni. Annyira szép, hogy nem találom a szavakat. Ugyanez igaz a beltérről is...
A motorja elnyűhetetlen, nem eszi az olajat, sem a vizet.
Az Alfás közösség pedig példa nélküli hazánkban.
És mindezért nem kell 20 milliót lepengetni, mikor megveszed. Az alkatrész árak is meglepően korrektek.
Szóval!!!! Életem egyik legjobb döntése volt megvenni.

Hibalista

- 1. Elrepedt a turbócső - 15000 HUF. (240000 km-nél ez nem csoda). Sajnos Horvátországban, és így tettünk meg kb 1000 km-t. Ezért.... - 2. Eltömődött az EGR szelep. Ki kellett tisztítani. Nulla, azaz 0 forint. - 3. Volt egy elöregedett elektromos csatlakozó cseréje (még mindig 240000 km-t futott autóról beszélünk). Nulla, azaz 0 forint. - Szerintem a kettőstömegű lassan cserés lesz, így is jól húzta

Ide hordtam szervizbe

Akitől vettem: Debreczeni Gábor - Simontornya - Ezúton is köszönöm, Gábor, hogy ilyen fantasztikus autót adtál el nekem, ilyen jó állapotban. Nem tudok elég hálás lenni!Ugye, nem kell leírnom, mennyire korrekt embernek és jó szakembernek tartalak. :)Mindenki csak dicséri, hogy mennyire egyben van az Alfa!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

D+Z Tuning and Service - Soroksár - Dudás Zolit és a kollégáit a legjobb Alfa szerelők között tartják számon (ha nem a legjobbnak) az országban, erről én is meggyőződtem már! ;)Nem mellékesen állati jó a hangulat a műhelyben. Öröm betérni hozzájuk!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 236000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? Nem tudom, de tuti Alfa lesz az is.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)