A bugyinedvesítő atléta ingben, nyakkendőben
Szöveges ítélet
Hála a magyarországon túlnyomó többségben uralkodó német autók iránti lángoló szerelemnek (de hogy miért is?) egy közel 10 millás autót, pár évesen utánamhajítanak 3misiért! :o)
Arról nem is beszélve, hogy nem csak a "célközönség" de még a 60 éves néni is megbámulja! :o)
Nem is kérdés, kiválló vétel! Az időtálló formának köszönhetően, ma is büszkén beállok bármelyik zsír új autó mellé, de ha a menetteljesítményről lenne szó, akkor sincsen szégyelni valója! A gyári 7,3mp adat 1-2 modosítással lazán 7,0 ra kerekedik. Ne feledjük, hogy egy 2,5L szívómotorról beszélünk, és egy bőrüllésekkel (gyárilag MOMO) és gazdag helykínálattal rendelkező családi limuzinról beszélünk. Kategóriatársai, mint a 3-as bmw, C osztály Merga, stb. sem felszereltségben, sem teljesítményben nem kínálnak többet, a VW, opel, és társaik pedig csak álmodnak ilyesmiről, pedig árban inkább egy 1,6 astrához áll közelebb, mint egy 325i-hez! (Hozzátenném, hogy egy 325 tulaj bánni fogja, hogy nem áldozott egy erősebb motorra, mert igen csak elmarad egy lámpánál)
Alkalmas mindennapi használatra, de nem éppen városi autó. Országúton a 6 sebességes váltónak hála 8,5-9,5 literrrel temósan lehet haladni (140-180km/h) de 200 felet is elgurul 11-ből (V-max 240 felett)
Városban azonban (dugó+ideges gázfröccsök) a 16 lityi sem ritka.:o(
A V6-os moci elég nyomatékos,1500-2000 es fordulaton lendületesen gurul, így ha nyugodtak maradunk és nem akarjuk minden szuzukinak bizonygatni, mit is tud autónk, a városban is el lehet 12 literből közlekedni.
A 156-os ezzel a motorral nagyon megbízható, ha az ember odafegyel rá, (olajcserék+kopóalkatrészek, stb.) nem hagy cserben. Azt viszont ne kérdezzétek, hogy a régi 155-ösben miért járt szériában a könyöklő és a 156ban miért nem, ki érti!? Ezért a kényelemért nem jár 10-es, pedig megérdemelné!
Ami eddig gondot okozott, az a légmennyiségmérő, és a kuplung volt. Az egyik német (Bosch), a másik francia (Valeo) volt.
Nem irónikus, hogy mégis az "olasz" autót köpködik!?
De nekem addíg jó, mert elérhető áron kapok tuti verdát, a többiek csak gyüjtsenek a Germán csodákra!!! ;o)
Hibalista
- - Légtömegmérő (BOSCH) Miért nem Magnetti Marelli!?
- - Thermosztát
- - Kuplung (A sok lámpásalázás ;o)))
- - 1-2 könnyen megszüntethető olajszivárgások
- - Szilentek (thx for Demszky)
Ide hordtam szervizbe
Alfa Team Veloce, Kulcson
Mondjatok még egy szervízt, aki péntek este nekiáll egy kuplugcserének!?!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 81000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 155 2,0ts | Következő autója? | Alfa 166, Gta SW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
