A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2,5 V6 24v 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

A bugyinedvesítő atléta ingben, nyakkendőben

Szöveges ítélet

Hála a magyarországon túlnyomó többségben uralkodó német autók iránti lángoló szerelemnek (de hogy miért is?) egy közel 10 millás autót, pár évesen utánamhajítanak 3misiért! :o)
Arról nem is beszélve, hogy nem csak a "célközönség" de még a 60 éves néni is megbámulja! :o)
Nem is kérdés, kiválló vétel! Az időtálló formának köszönhetően, ma is büszkén beállok bármelyik zsír új autó mellé, de ha a menetteljesítményről lenne szó, akkor sincsen szégyelni valója! A gyári 7,3mp adat 1-2 modosítással lazán 7,0 ra kerekedik. Ne feledjük, hogy egy 2,5L szívómotorról beszélünk, és egy bőrüllésekkel (gyárilag MOMO) és gazdag helykínálattal rendelkező családi limuzinról beszélünk. Kategóriatársai, mint a 3-as bmw, C osztály Merga, stb. sem felszereltségben, sem teljesítményben nem kínálnak többet, a VW, opel, és társaik pedig csak álmodnak ilyesmiről, pedig árban inkább egy 1,6 astrához áll közelebb, mint egy 325i-hez! (Hozzátenném, hogy egy 325 tulaj bánni fogja, hogy nem áldozott egy erősebb motorra, mert igen csak elmarad egy lámpánál)
Alkalmas mindennapi használatra, de nem éppen városi autó. Országúton a 6 sebességes váltónak hála 8,5-9,5 literrrel temósan lehet haladni (140-180km/h) de 200 felet is elgurul 11-ből (V-max 240 felett)
Városban azonban (dugó+ideges gázfröccsök) a 16 lityi sem ritka.:o(
A V6-os moci elég nyomatékos,1500-2000 es fordulaton lendületesen gurul, így ha nyugodtak maradunk és nem akarjuk minden szuzukinak bizonygatni, mit is tud autónk, a városban is el lehet 12 literből közlekedni.
A 156-os ezzel a motorral nagyon megbízható, ha az ember odafegyel rá, (olajcserék+kopóalkatrészek, stb.) nem hagy cserben. Azt viszont ne kérdezzétek, hogy a régi 155-ösben miért járt szériában a könyöklő és a 156ban miért nem, ki érti!? Ezért a kényelemért nem jár 10-es, pedig megérdemelné!
Ami eddig gondot okozott, az a légmennyiségmérő, és a kuplung volt. Az egyik német (Bosch), a másik francia (Valeo) volt.
Nem irónikus, hogy mégis az "olasz" autót köpködik!?
De nekem addíg jó, mert elérhető áron kapok tuti verdát, a többiek csak gyüjtsenek a Germán csodákra!!! ;o)

Hibalista

- - Légtömegmérő (BOSCH) Miért nem Magnetti Marelli!?
- - Thermosztát
- - Kuplung (A sok lámpásalázás ;o)))
- - 1-2 könnyen megszüntethető olajszivárgások
- - Szilentek (thx for Demszky)

Ide hordtam szervizbe

Alfa Team Veloce, Kulcson
Mondjatok még egy szervízt, aki péntek este nekiáll egy kuplugcserének!?!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 81000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 155 2,0ts Következő autója? Alfa 166, Gta SW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)