Milliomos mazohistáknak nagyon jó!!A többiek kerüljék.
Szöveges ítélet
Ez nem autó, ilyet soha, senki, semmilyen körülmények között ne vegyen!!!
Azon kívül, hogy keveset eszik, nem tudok róla jót mondani. Megbízhatatlan, drága hozzá minden. Nekem előtte nagyobb dízelem volt (német), de anyagi gondok jelentkeztek, sajnáltam volna lelakni. Jó áron el tudtam adni,(többért, mint amennyiért én vettem), de kellett valami helyette, ami kisfogyasztású. Audi vagy VW 1,9 tdi-ben agyaltam, de azt nem találtam normálisat annyiért, amennyit akkor kocsira szántam.Akkor találtam meg ezt a ,,kocsit". Megtetszett. Mondták páran, hogy ne vegyek alfát, mert a gatyám rá megy, de nekik is csak német autójaik voltak mindig, -honnan tudnák, hogy milyen ez.
Az úriember akitől vettem, nagy alfa szakértő, tele volt ilyen vackokkal. Szerintem kb 13 másodperc alatt vágta le, hogy semmit nem tudunk erről a tipusról.Kívül-belül szép volt, kipróbáltam, jól ment, más volt vezetni, mint egy németet, de nekem tetszett.Megvettem. Belátom, nagyon hülye voltam.
Hazafelé pályán jöttem vele, kb 150 kilóméter volt az út. Ez volt az egyetlen alkalom, amikor 100km/h-nál többet mentem vele, egészen pontosan 125-öt.Ennyivel jöttem pályán! Mondta az előző tulaja, hogy dinamikus gép ez, de nem szabad vele száguldozni, mert azt nem bírja. BETARTOTTAM!!
2 hétig tudtam gond nélkül használni. Utána elkezdte melengetni a vizet, egyre nehezebben indult, fűtés hol volt-hol nem volt(decemberben vettem), stb.Szóval hengerfelyes lett.Nemtudom mitől. Egyszercsak az lett. Később kiderült, hogy az előző gazdija igen ,,ügyes" kókány mester volt, hihetelen egyedi autószerelési megoldásokkal. A leglehetetlenebb helyeken javított szigetelőszalaggal, dróttal, stb, és ez nem látszott, amikor belenéztünk a motortérbe vásárláskor.Pedig belenéztünk, igaz főleg olaj folyásnyomokat keresve, de az nem volt. Az előző gondos, szerető gazdája csak ügyesen összelapátolta, lehet, hogy éppen 3 másik kocsibol.
A javítása kb annyiba lett volna, amennyiért kapni egy osztrák papírosat, ami donornak kíváló, és kasznitól kezdve minden van.Mivel pont az anyagi okok miatt vettem ezt a kocsit, ezért ennek a hírnek nagyon megörültem. Kb. 3 hónapig nem volt autóm, mire bírtam venni egyet donornak, ugyan ez a szín, évjárat, stb. Hát, sokkal többet ez se bírt ki, pedig ez szervízkönyves volt. A vége az lett a sztorinak, hogy a ráköltött pénz kb ötödéért adtam el a két kocsit, csak hogy más udvarában rozsdásodjanak.
A tanulság szerintem az, hogy biztos nagyon jó kocsik, amíg ujjak, de szerintem egy 3 évesnél öregebbet nem szabad alfábol venni, mert tönkretesz.
Lehet ,hogy egy tényleg karbantartott alfa az jó, de igazábol nagyon kevés van az utakon, és ez szerintem nem véletlen.Mindenesetre aki ezt akar venni, nagyon gondolja meg, nézzen utána alkatrésznnek, és olyannal menjen el megvenni, aki tényleg ért hozzá.És ha minden rendben, akkor se vegye meg, annyi pénzért biztos tud venni valami autót is. :)
Hibalista
- Hátsó elektromos ablak(Lefelé a gravitáció miatt megyegetett, felfelé a tenyeremmel kellett feltolni.) - Önindító - Központi zár. - Csomagtér nyitó bovden. - Aztán hengerfelyes lett. -
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | VW, vaggy Audi vagy BMW, de deutschland über alles!! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |