A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 145 (1994-2001)

145 1.7 16V 

Az ítélet értékelése
3,3(6 db)

Ritkaság

Szöveges ítélet

Immár, hogy 3. hónapja használom, árnyaltabb képet tudok róla festeni.
Az autó svájcból származik, igazolt 119.657km-rel lépte át a magyar határt.
A hazai bürokrácián túljutva (műszaki vizsga, KGFB, ocsmányiroda) az autóval már szabadon garázdálkodhatok országhatáron belül (még csak E rendszám van rajta).
Francia kocsikból átülve nagyon furcsa, főleg, hogy előtte olaszt sohasem vezettem. Minden kicsit máshol van, minden kicsit másképp működik; furcsa, de egyáltalán nem kényelmetlen. Az üléses kicsit kemények, de nem mondanám túlzottan kényelmetlennek. Viszont tiszták és nem szakadtak sehol. Az ajtókárpitot és a tetőkárpitot itt-ott elengedte a ragasztás, ezek remélem könnyen orvosolható dolgok.
A kormányzása sokkal pontosabb és közvetlenebb, mint amit eddig valaha vezettem. Talán kicsit túl van szervózva és nekem hiányzik a sebességfüggő rásegítés.
Elektromos szempontból szerencsére nem sok említésre méltó dolog van. Minden működik, kivéve a gyári órát és az első ködlámpákat.
A karosszéria egyben van, törve nem volt, csak a bal hátsó sárvédőn volt egy karcolás, amit javítottak, itt kicsit eltér a festékvastagság a többi elemétől. Néhány ajtó rányitás is van rajta.
A motor volt a fő indok, amiért ezt a kocsit választottam. 1.7 16V boxer, elöl hosszában (jav.) igazán ritkaságnak számít ezzel a motorral. A gyári kipufogón keresztül gyönyörűen szól, igazán élvezetes hallgatni és vezetni egyaránt. Ez a motor még nem az EURO szabvány által megfolytott szerkezet (hisz' EURO I-es). A cipótalp árnyékától is már oldalra billenti a kasztnit a motor, itt még 129 igazi ló hajtja az első kerekeket. A fogyasztás is (sajnos) ehhez mérten 10 liter körül mozog. Nem vagyok boyracer, sem streetracer, viszont egy padlógáz bármikor mosolyt tud csalni az arcomra.
A futómű érdekes része az autónak. Alapvetően sportos, kemény, néha imbolygásra hajlamos. Kis játékot enged, de a határát hamar eléri.
Elöl hátul tárcsafék lassítja, ennek megfelelően kellő hatékonysággal.

Összegzésképpen imádom, egy percig sem bánom megvételét, látszik rajta, hogy gondos gazdája volt és garázsban volt tartva.

Hibalista

- Kuplungpedál be volt esve, de fel lett töltve a fékolajtartály, le lett légtelenítve és a hiba elhárult. - Az első néhány kilóméteren megállt a benzinpumpa, az eladó átvállalta a cseréjét. - Az ültetőrügók gyárira lettek kicserélve. - Első futóműszilentek.

Ide hordtam szervizbe

Akitől vettem az autót, a benzinpumpát és a kuplungot ő javította, ingyen.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Papp LaciNem biztos, hogy a legolcsóbb, de gyors és megbízható.Csak rá bízom a kocsijaimat!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 119657
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? C2 1.4 HDi Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 145 1994 (1998 - 2001)

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)