A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Peugeot » 607 (2000-2009)

607 2.2 Hdi 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Megfizethető Luxus plusz lóerőkkel

Szöveges ítélet

A Peugeot 607-est öt éves korában vettem meg, magyarországi első tulajdonosától. Az autót előttem is szakszervízbe hordta előző gazdája, ami meg is látszott az állapotán. Tökéletes, kényelmes, méltánytalanul alulértékelt autó volt a magyar piacon, és ma is az. Kicsivel több, mint 3 millió forintért egy igazi luxusautóhoz jutottam. Egyetlen baja a kicsit lomha 133 LE-s motor volt. Ezen három nap után segített is egy hozzáértő, így fékpadon lemérve 154 LE-s lett és 390Nm nyomatéka már elég volt a gyors és lendületes autózáshoz.
Sajnos negatív történet is jár az autóhoz. A francia autók elektronikáját előszeretettel szidalmazókat azonban el kell keserítenem. Két év alatt - 5 és 7 éves kora között - ilyen problémát nem produkált a kocsi (Nem úgy az utódja: a 2 éves Opel Vectra GTS - a német autóipar "remeke")
Szóval, megadta magát a FAP szűrő. Azaz eltömődött, én pedig késlekedtem a cserével. Ezt nem szabad. Felhívom minden jelenlegi, és jövőbeni Peugeot diesel autó tulajdonos figyelmét erre. Egyenes következménye ugyanis a részben eldugult kipufogórendszernek, hogy benne visszafelé (a turbó irányába) nyomás alakul ki. Ezután pedig jöhet a turbó csere, ami a FAP szűrönél 4-szer kerül többe, külsős cégnél. A Peugeotnál ugynaz a Garett turbó épp 11-szerese a FAP szűrő árának. Ennyit a gyári alaktrészek áráról.
Egyébbként a kocsi remekül bírja a botrányos minőségű magyar utakat. A fütómű nemcsak kényelmes, de strapabíró is. A motorja pedig tökéletes. Olajfogyasztás nincs. Vízfogyasztás nincs. Üzemanyag fogyasztás 50% város 50% országút (120-160 Km/h között) 7 liter, ami szerintem abszolute OK. Ha nem 215.000 Km lett volna benne, még két évig használom az biztos.

Ugyanakkor a korrektséghez hozzátarozik egy rémtörténet:
Egyszer minden ok nékül átrakott minket az autó a szemközti sávba, 120-nál. Kiderült, hogy menet közben eltörött a gázolajszűrő légtelenítő, leersztő csavarja. Ez műanyagból van, és egy fém házba illeszkedik, egy meleg, sőt forró helyen??? A kifolyó gázolaj (a nagynyomású motor nem állt le!!!) összekente a jobb első kerék ABS/ESP jeladóját. Az nem érezte a kormányelfordítást és a sebességet. Ezért az ESP, és így a fékrendszer is beavatkozott akárhányszor, a legenyhébben is balra kormányoztam a kocsit. Csak behúzta a jobb hátsó keréken a féket, mást nem tett. Ez viszont menet közben igen félelmetes tud lenni.
Az egész alkatrész nem volt 1000 Ft. A történet tanulságos lehet bárkinek, aki ilyen autót használ. Én biztos kicserélném a törés előtt egy fém csavarra.
Ezen az egy malőrön kívül a kocsi nem produkált hibát. Sokkal kényelmesebb, mint bármi amivel közúton eddig mentem. Jobban bírja az utakat, mint drágább konkurensek alu futóműve, nem lopják, és a szomszéd se szalad az Apeh-hoz, ha ilyennel lát. Biztos veszek még egy V6-os 204 LE-s dieselt is belőle egyszer.

Hibalista

- Gázolajszűrő leresztő-csavar

Ide hordtam szervizbe

Peugeot Autósziget Pécs

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Zarka Tamás

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 154000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? OPEL Vectra GTS 1.9 CITD
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Peugeot 607 2000 (2000)

További ítéletek (49 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)