A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 190 (1982-1993)

190 2.0 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Diesel Csillag

Szöveges ítélet

Üdvölet!
Az elkövetkezendőkben 190-es meszesemről fogok írni, de had kezdjem az elején. Már kiskoromtol motoroztam es mindig egyre nagyobb motorokra ultem es szereztem meg az ujabb es ujabb jogositvagyokat mig vegul minden motorra meglett es autora is. Sajnos meg kellett valnom Honda NTV650-es motorkerekparomtol es autokat kezdtem keresni. Egyertelmu volt hogy dizel de a marka mar kozel sem. Eleinte Ford Orion, VW Jetta jott szoba. Mindig is szerettem a Merciket, foleg a 124 es 190-eseket de nem johetett szoba mert dragallottam oket. Aztan belebotlottam jo arban egy dizel 190-esbe. Az elso benyomas nagyon furcsa volt. Az eddig nezett autokhoz kepest egy hodalynak tunt. (pozitiv ertelemben) A kiszemelt peldanyban nagyon prima bor ulesek voltak es oriasi kormany. A beinditast kovetoen jott a tobbi csodalkozas. A kormannyal, dacara hogy sokat lehet tekerni de konnyen, nagyon konnyen iranyithato. A vezetesi elmenybol fakado feeling azonnal megfogott. A valto az hihetetlen, konnyu, pontos, hidegben sincs semmi baja. Eddig a szuleimnek 28 autoja volt, tehat volt alkalmam tesztelni sokfele markat es tipust. Allitom hogy ennek van ezek kozul a legjobb valtoja. Engem megfertozott a dizelmania, amiota vezettem dizel autot, azota nem kell semmilyen benzines. (max 3 liter felett). A beinditas utan egybol a jol ismert oreg dizeles kattyogas eletre kel, de nem zavaro mert a 190esbe mar beepitettek nagyon prima hangszigetelest tehat belul olyan mintha korszeru dizelben ulnek. A teljesitmenyrol megoszlanak a velemenyek. Nekem teljesen megfelel a 72 loereje es a 124nm-es nyomatek (alapjarattol) amivel igencsak megindul szepen es csondesen. (egy 143lovas dizel bmw utan sem gyenge) 100-120as tempoval (5.5 Liter) a vilagbol kimegy. Ha pedig autopalyan padlogazzal megyek amig van benne gazolaj akkor sem fogyaszt tobbet 6.5 liternel. Belseje rendkivul tagas es lehet hogy kicsit puritan de nem csunya! Elore tekintve a veztetoulesbol : csoroskamion feeling egy szep celkereszttel :) Nem birok vele betelni. A szokasos kopoalkatresz csereken kivul semmi baja sincs. Tankolok, kettyeg es repesztek tovabb. Olyan mint egy igazi regi luxusauto : Nagy , Tekintelyes, es meltosagteljesen falja a kilometereket. Ora szerint 290.000 km van benne. Ebbol sztem a fele sem igaz de jottanyit sem erdekel mert pocc , roff es mar dorombol is. Az izzitasi ido max 3 mp de csak elso inditasnal. Ez szerintem dicseretes dolog, tekintve hogy az auto oregebb mint en a maga 23 evevel (en 19 vagyok). Nem füstöl, zöldkártyát simán megcsinálják. 4en siman lehet barmilyen hosszu utra vallalkozni vele. Gond nelkul teljesiti. es fullra pakolva 4 szemellyel sem megy fel a fogyasztas. Az auto osszesegeben szerintem nagyon sok mostani jonak kikialtott uj autot alaz mind teljesitmenyben, mind fogyasztasban es felszereletsegben. Nincs benne klima ez az egyetlen hatranya a mostani autokhoz kepest de van benne tetoablak ami feler egy fel klimaval es en jobban szeretem ha telen nem kell faznom mintha nyaron melegem van. (motorozasbol kiindulva) Vegszokent annyit hogy barkinek ajanlom aki keveset fogyaszto tagas autoval szeretne utazni es kenyelemben nevetni a dizel csillagon keresztul a tobbi autosra.... :)

Hibalista

- Jobb hátsó fék beragadt (előző tulaj hibája foltyán), elülső elektromos ablakemelők

Ide hordtam szervizbe

Főként mi csináltuk

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1983
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 290000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? NTV Következő autója? max 10 ev mulva vmi dizel megint :) (merci v. bmw)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 190 1982 (1990 - 1993)

További ítéletek (114 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)