A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Swift (1989-2003)

Swift 1,0 GLX 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

1.0 GLX Kifogtam vazzze!

Szöveges ítélet

Elözö autónk egy Fiat Uno 1.7 D volt, de mindig csak költeni kellett rá, így hát döntött a család, kell egy új autó. Hosszas vacilla után egy új Swift lett. Nagy volt az öröm, de nem sokáig. Elöször a jobb elsö ablaktömítés gyürödött fel, de rögvest cserélték. Pár hónap múlva kopogni kezdett a motor! Hoppá, irány a szervíz, kiderült, elöfordult már mással is, húzassuk meg autópályán, tisztító adalékkal. Na nem jött be. Ekkor cserélték a dugattyúkat, ugyanis kiderült, a gyárban rossz fajtát raktak bele. Kezdett gyanús lenni a dolog. Kissebb tünetmentes idöszak után kezdett a motor szívózni, azaz piros lámpánál leállás, hosszas indítózások hidegen. Szervíz, injektor tisztítás kiszereléssel, semmi. Jött a következö, egy nap nem indult, assistence-es kollega telefonos segítségével elindítottuk (20 Perc!!!) a lenyeg a motor átszellöztetése. Irány a szervíz, ott megint megtisztították az injektorokat. (Ekkor már rutinosan idönkent a benzint adalekolva autóztam, ugyanis a szervízben ez volt az elsö kerdes mar a kopogásnál is!!) Pár nap múlva Húsvét volt, autó bedöglött, assistance ki, szellöztetés, következö munkanap irány a szervíz, injektorszelep csere. Bírta vagy egy hónapig, ekkor újra döglödni kezdett a motor párás idöben. Szervíz, semmi baja. Szervíz újra, elosztófedél csere. Nemsokára el kezdett valami rohadtul zörögni a kocsiban. Most mar ismeröshoz vittem, a katalizátor esett szét, de mivel nem volt külsérelmi nyom, újra garis csere lett a vége a szervízben egyúttal az ismerös megjegyezte, hogy rossz a hangja a motornak is! Na eddigre telt el 2,5 év és valamiért rohadtul pikkeltünk az autóra. De már egy ideje megszabadultunk töle!!!!! Még mielött lejárt volna a gari!!!

És vettünk egy Toyota Corollát helyette. Ez bezzeg csak megy.

Ja és ha valaki a Fiatok megbízhatóságát szapulja megjegyzem 3 év alatt 1 alkalommal nem indult 5-6 napon keresztül -30 fokos hidegben, de a többi dízel sem! Költeni csak a kopó-fogyó alkatrészekre kellett, meg vizsga elött kicsit kasztniztatni (14 éves volt).

Hibalista

- Ablaktömítés
- Dugattyúk
- Injektorszelep
- Elosztófedél
- Katalizáror

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz helyben, ill. máshol

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Assistance

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 57000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Uno 1,7D Következő autója? Toyota Corolla (2002)
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Swift 1989 (1992 - 1995)

További ítéletek (1213 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)