A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (1998-2001)

Clio 1,2 RL (fapad) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak a színe ne volna...

Szöveges ítélet

Az autó 3. tulajdonosa Édesapám, előtte két női tulajt hordott el. Mivel klíma nincs benne, mindkét hölgytől mennie kellett (ez volt a hivatalos indok; szerintem megunták a vizeletsárga-metál színét). Két évig én használtam az autót, most Öcsém jár vele.

Az autó második legnagyobb hibája, hogy kicsi. (A legnagyobb a színe: reménytelenül pisisárga. A forgalmi szín rovatában az eufemisztikus "világos olajbarna" szerepel...) Hála az égnek a mi példányunk fapados, így a hibalistában említett két csapágyon és a borzalmasan igénytelen kilincseken kívül nem volt vele semmi baj. Különben két személynek utazni kényelmes, a 60 lóhoz képest meglepően jól megy pályán is (150-160-at lehet velel tartani), a fogyasztását csak kíméletlen pedáltiprás esetén lehet 7 fölé tornászni. A fékjei korrektek, a futóműve nagyon toleráns a hülyeséggel és az úthibákkal szemben, a motorja országúti tempóig csendes, és nem érződik alulméretezettnek a könnyű kasztnihoz képest. A műanyagok olyanok, amilyenek, de legalább nem zörögnek túlzottan, a kárpitok viszont tartósak. Nem nagyon látszik az autón szűk 6 év és bő 100ekm nyoma. Jó kis kocsi.

UPDATE: az autóban már valamivel több mint 140.000 km van, továbbra is Öcsém keze alatt szolgál, és még mindig megy. Zörög ugyan, de nem eszi az olajat, nem robban le, nem hullik szét a futóműve, nem kemény a kuplungja, nem akad a váltója. Jól bírja a gyűrődést. A hibalista semmivel nem nőtt az elmúlt bő egy évben, csak a kötelező szervízeken és a kopó alkatrészek cseréjén van túl. Még mindig jó kis kocsi.

Hibalista

- Két hátsó csapágy (típushiba, a javítás kb. 15e/db)
- Belső kilincsek (igénytelen, buta konstrukció, kettétörik a burkolat, ha használják; nem javítottuk, drága az alkatrész: 7-8e/kilincs!!!)

Ide hordtam szervizbe

Renault Shick-R, Gyöngyös (nem panaszkodom , nincs mire: két rutin olajcserén kívül gyakorlatilag semmi dolguk nem volt a kocsival)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Váradi Autószervíz, Gyöngyös (ismerősök, korrektek, gyorsak)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 1998

További ítéletek (110 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)