Ennyiért lehetne jobb is...
Szöveges ítélet
Jó tulajdonság mindenképpen, hogy elég kényelmes vele motorozni.Igénytelen,megbízható. De azért hosszú távra nem mennék vele. Ahhoz elég lomha és lassú. (100 fölött nem szeret menni legalábbis így 4800Km-el)A fogyasztása nagyon jó (4.5L). Viszont a fékek azok kritikán aluliak. A solo egyébként se kicsi árába már nem fért bele legalább előre a tárcsafék. Kihoztam a maximumot a dobfékekből amit lehetett hiszen vizsgán is megfelelt a "Mozaikban" de azért messze van a biztonságos elvárástól.
Hibalista
- Az első 500 km alatt az összes orosz szimerig kiment. Ezeket gariba cserélték németre azóta hibátlan. Néha a szűrő ellenére ha keveset használjuk eltömődik a karbik fúvókája és nincs alapjárat. Szinte fékek nélkül adták ki a motort a szalonból. Ezt garis javitás után sem sikerült nekik megcsinálni, végül én magam lőttem be a fékeket
Ide hordtam szervizbe
Budakeszi Ural szalon és szerviz még 2005-2006-ban. Nem voltak túl jó tapasztalataim. Bevittem egyszer, hogy építsék be a hátramenet fokozatot. Szétborították a motort ott állt 2 hétig majd végül mégsem került bele a hátramenet mert állítólag hiányosan kapták meg a gyártól a fogaskerékkészletet:(
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4800 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | Z400 | Következő motorja? | VFR750 |
Ennyire szerette | (0) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (4.7/10) |
