A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz

Ts 125 1973 (123) De luxe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi kis old-timer

Szöveges ítélet

Motor két éve került hozzám. Gyűjteményből vettem, ahol csak állt. Előtte egy öreg tulaja volt aki utoljára 91-ben vitte műszakira. Minden eredeti papírja kulcsa megvolt (gyári MZ kulcstartó:-) )Régi forgalmi.
Miután hozzám került kicseréltem a régi feszültségszabályzót. Nem volt hibás de nekem az elektromos szimpatikusabb a gyári a polcon hever. Műszaki vizsga előtt mosás tisztítás, új olaj, friss benzin, karbi pucolás beállítás.
Minden gond nélkül átment. ((Vagy mégsem... gyárilag nincs tükör b. oldalt így a vizsgán kötekedés, hogy igen is volt ott régen, gyárilag.. de nem.. végül kapott egy ideglenes tükröt,NKH... ))
Mondanom se kell minden eredeti a motoron 99,9% (csak a fesz. szab. új).
Még a gumik is gyáriak, kicsit már öregecske de nem sportmotornak van így marad, nem kopott még használható állapotú.
Sajnos nem makulátlan a motor. Az első tulaj kiégette a kipufogót, de ez annyira jól sikerült, hogy a króm is leégett.

Összességében jó motor. A gyári karbantartást be kell tartani mint bármelyik más motornál és nincs gond. Jelenleg csak kis old-timer gurulgatásra használom.

Első nyáron nagy volt a szerelem és kapott pár Km-t. Bp-en belül elég sokat jártam vele. Néha 1-2 embert ijesztgetve a gyári csikorgó gumival...
Túra keretein belül megjárta Bp-Balaton-Balaton körtúra- Balaton-Bp utat.
Hazafelé M7 jött végig.(Csak is gyakorlót lassú motorosnak ajánlom a pályát vele). Kényelmes utazó tempóba kibír mindent. (80-90)
Több nap alatt egyetlen egyszer kellet hézagot állítani.


Én tudom azoknak ajánlani a motort akik szeretik a technikát, és nem félnek néha belenézni a gépezetbe. Na persze kényelmesen motorozgatni. Ha valamit cserélni kell akkor csak is gyári bontott alkatrész szabad tenni bele. Lehet szidni lehet tuningolni de egy gyári gép, ami megkapta az alap törődést sok mindenhová elvisz és nem fog rámenni az ember pénze.
Jelenleg évi ca. 1000ft adót és 4000ft kötelezőt fizetek rá. Na meg tankolni kell.
Gyári állapotban "szabályos" közlekedésre tökéletes városon kívül és belül.

Aki szeretne egy motort amire ráülhet és elmehet dolgozni, bevásárolni nyáron ide-oda rohangálni. És nincs sok pénze annak is tudom ajánlani. De törekedni kell a gyári állapotú motorra vásárláskor. Mai árakon 100eft környékén kijön minden(motor,átírás,műszaki...) és kap egy motort az ember a nevére.

Hibalista

- 1-2 Izzó, ezen kívül hála égnek még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem. Ha kéne, de inkább általános karbantartásnak hívnám.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Virago Következő motorja? polizei R-seria
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.