A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Mz » Ts 125 1973 (123)

Ts 125 1973 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A "Csúzli"

Szöveges ítélet

Ez volt az első mocim, sajna a Szimós korszak pénz hiányában elmaradt. Mikor 19 évesen elkezdtem dolgozni, akkor volt először lehetőségem rá hogy saját motorom legyen. Miután elkezdtem melózni, a második fizetésemből vettem is egy Csúzlit. Emlékszem ahogy pöfögtem vele hazafelé a Rákóczi úton, és úgy éreztem hogy enyém a világ. Egy kicsit leharcolt állapotban vettem, volt mit rajta csinálni, de egy pár nap megfeszített munka meghozta az eredményét. Kapott egy új fényezést, a blokkból kijövő vezetékeket kicseréltem újra mert a nagy melegtől egy kicsit meg voltak égve, belőttem a gyújtást, kipucoltam és beállítottam a karbit, meg egy 1-2 apróságot barkácsoltam rajta, aztán gyite. Aztán telt-múlt az idő, és 1-2 hónap leforgása alatt éreztem hogy kevés lesz ez a 10 lóerő, ha egy kicsit erősebben fújt a szél szemből, akkor vissza kellet kapcsolni 3.-ba. A végsebessége 95 körül volt, de a 70-es utazó volt neki az ideális, ilyenkor beérte 3-3,5 literrel százon. Nagyon jól manőverezhető kis gép, élvezet vele kanyargós úton menni. Nekem volt rajta két oldalcsomagtartó + az ülés mögött hátul is egy csomagtartó. Ha hosszabb túrára mentem akkor nem volt gond, egyik oldalra egy táskában a ruháim, a másik oldalon egy táska telipakolva szerszámmal és tartalék alkatrésszel, hátul pedig egy 5 literes benzineskanna. Rengeteget szereltem az út szélén a gépet, általában a gyújtás ment el, ha egy huzamban mentem vele 90-100 km-t, a megszakítóhézag mindig összement, aztán ha megállt vele az ember, akkor már nem akart indulni a drága. De ilyenkkor már tudtam mi a gond, jobb oldali dekli le, megszakítóhézag beállít. Annyiszor csináltam, hogy már csukott szemmel is be tudtam lőni a 0,4 mm-es megszakítóhézagot hézagolólemez nélkül. Mindig volt mit rajta szerelni, hol ez, hol az volt a baja, de a sok bütykölés ellenére szerettem ezt a típust, kezdőmotornak ideális volt, és még a motorszerelés alapjait is el lehetett rajta sajátítani.

Hibalista

- Dinamó forgórész, komplett gyújtás, kilukadt a karbiban az úszó, gázbowden elszakadt, + egyéb kisebb gondok, majd a végén egy motorgenerál következett. :D

Ide hordtam szervizbe

Ez a motor egyszerű mint egy barlangrajz, nem kellett szerelőhöz vinni. Mindent én magam javítottam rajta.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1980
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mz

További ítéletek (211 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Ts 150 - 1984
2017.01.07 10000   -

Csak ésszel!

Etz 250 1981 (243) - 1986
2007.02.16 10000   -

2év történet egy kis etz-vel

Etz 125 1984 (123) - 1987
1999.11.30 5000   -

300 as impulzus

Ts 250 1973 (243) - 1980
1999.11.30 10000   5,0

A Büszke Piroska

Etz 250 1981 (243) - 1984
2008.06.05 10000   4,5

A Második...

Etz 251 1988 (243) - 1990
1999.11.30 10000   -

A Szocik ideje lejárt

Etz 250 1981 (243) - 1983
2007.01.18 2000   -

A faceliftelt szocializmus

ETZ 251 - 1990
2015.12.17 30000   3,3

A frigid szerető

ETZ 250 - 1986
2010.11.08 0   -

A hűséges társ

Etz 125 1984 (123) - 1986
1999.11.30 4000   -

A jó öreg peres

Ts 250 1973 (243) - 1979
2007.05.03 3000   -

A jó öreg perkó

Ts 250 1973 (243) - 1978
2007.08.29 1000   -

A kicsi túramotor...:))!

ts 125 - 1984
2011.01.23 20000   -

A kis TS

Ts 125 1973 (123) - 1975
1999.11.30 5000   -

A kisebbik TeSó

Ts 125 1973 (123) - 1983
2007.05.07 12000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 15