A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 125 Exc 2006 (124)

125 Exc 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pörgős rakéta

Szöveges ítélet

Nem nagyon szerettem volna KTM-et venni mer divatmotornak tartottam és költségesnek, inkább suzukit vettem volna de 125-ösben 2000 körüli enduro nincs. Ismerek KTM-es embereket ők nagyon szeretik a gépeiket és gondoltam hogy inkább nekik kéne hinni mint az olyan arcoskodó kis majmoknak akik még nem is motoroztak és mondják h ez nem jó meg ilyen olyan blablabla.....
Nézegettem videókat, olvasgattam és arra jutottam hogy meg kéne pályázni egy ilyen kis EXC-t, Tetszik is és nem is egy utolsó szempont hogy szép legyen a motor, kategóriájában talán ez a LEGERŐSEBB. Ígyhát keresgéltem és amikor megtaláltam az ideálist elmentünk és hoztuk. Szoktam menni a haverokkal több órás endurózásokra is, ahhoz képest h 125-ös szinte mindenhol elmegy. Gyorsulása szinte páratlan, pörgős kis kecske, NAGYON MEGSZERETTEM. végsebessége 140 körül. Fogyasztása megadhatatlan mer ha szól a power akkor hamar ki tud ürülni a tank de finom tötyögéssel(ritkán megyek így) szinte nem is fogyaszt.
Rossz tulajdonsága annyi hog y a karburátor miatt szétment szinte az egész de ez nem a motor baja és az ülés kicsit kemény de nekem jó de hát nem is túramotor. Tavasszal majd lesz a karburátorban egy fúvóka csere és majd talán 1 év múlva dugó csere is lesz mert nem szabad megvárni míg megadja magát.

Hibalista

- Augusztus óta van nálam a motor és egy nagyobb túra után jöttem haza ( 2 személy) 5. powerrel gyorsítottam ki egy kanyarból és rotty... a karburátor elállítódott és megfőtt + belesült a gyertya és összezúzott mindent. Henger, dugó, hajtókar, főtengelycsapágyak cseréje történt (250 ezer ft munkadíjjal).

Ide hordtam szervizbe

Simontornyán egy szerelő
elég jó, van híre a környéken

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

...

640 Duke Ii 2006 (625) - 2004
1999.11.30 20000   -

A 400-as ördög

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 1999
2007.09.29 7000   5,0

A crossok,endurok és a supermotok legjobbja!450exc

450Exc racing enduro - 2003
2010.02.02 8000   -

A kanyarok királya

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2002
2008.02.17 22000   4,0

A kényelmes nyomatékkirály.......

640 Lc4 Adventure 2006 (625) - 2001
1999.11.30 4000   -

A legjobb üzemórás terepmotor kezdőknek.

125 Exc 2006 (124) - 2005
2007.01.17 3000   -

A legkellemesebb meglepetés

125 Exc 2006 (124) - 2008
2009.02.13 1000   5,0

A megbízható ,,mérgezett egér"

125 Sx 2006 (124) - 2006
1999.11.30 1600   -

A megbízható sárgarépa

Sx 125 - 2003
2010.10.08 0   -

A megbízható társ..

250 Sx 2006 (249) - 2002
1999.11.30 0   -

A supermoto-rr

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2003
2007.11.01 10000   3,0

Amúgy nagyon bevált vas

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2004
2007.02.01 47000   4,0

Anti-Goldwing

625 Smc 2006 (625) - 2002
2007.01.15 12000   -

Aranyos kis nagy motor

125 DUKE - 2011
2012.11.03 5000   -

Atom erős gőzmozdony

625 Sxc 2006 (625) - 2004
2009.03.16 9000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6