A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » KTM

Duke 125 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Vihogva érkezem munkába

Szöveges ítélet

A legfontosabb: a fogyasztáshoz nem lehet 3 l/100km-nél kisebb értéket beírni, pedig ez csak 2.5 körül kajál. A Duke jobb befektetés mint a bankszámla, az ingatlan vagy a tözsde. Kétszer is kiszámoltam, mert elsöre nem hittem el. Évi 5-10% a hozam a megspórolt benzin és parkolás miatt. Mindez évi 8500 km városi ingázás mellett.

3 évesen vettem Ócsán 6000 km-rel, kiváló állapotban, de összerohadt lánccal. Azóta összesen 2 hetet állt, január elején, amikor hó volt, de még nem érkezett meg a téli gumim. 14 hónap alatt 10000 km-t tettem bele, túlnyomórészt Budapesten.

Országúton nem túl kellemes folyamatos üveghangon haladni, de városban ez a tökéletes motor. Gyorsabb mint a forgalom, pici, könnyü, és penge futómüve és fékje van. Reggel és este visítva röhögve szállok le róla. A meredek Budai utcákon fölfelé viszont sokat kell visszakapcsolgatni.

Gyenge pontja a gyári indiai gumi, amikor késö tavasszal visszakerült a téli Heidenau után, hirtelen túl sok lett a halálfélelemben töltött percek száma. Hamar csúszik és hirtelen. Úgyhogy lecseréltem Michelin Pilot Street-re (a Pilot Road2 kismotoros verziója). Ég és föld.

Komoly baja nincs, csak apróságok, mint a megrepedt bowdenházak, a bal-oldali teleszkóp tömítés és az elromlott sebességfokozat szenzor, ami miatt jelenleg nem lehet kitámasztón járatni, mert nem tudja, hogy nullában van.

Ja, és kegyetlen jól néz ki. Csak ajánlani tudom.

Ahogy a Bandit is a KTM Zsemberynél Törökbálinton. Egyszer sem kellett otthagynom, mindig meg tudtam várni az 1-2 órás beavatkozásokat. A szervizlátogatás amúgy kellemes élmény, lehet nyálat csorgatni a többi KTM-re.

Hibalista

- Gáz- és kuplung bowden házak repedtek.
- Teleszkóp tömítés.
- Kilazult kitámasztó.
- Sebességfokozat szenzor.

Ide hordtam szervizbe

KTM Zsembery Törökbálint (Bandi)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? 390 vagy 690 Duke
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.