A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 640 Duke Ii 2006 (625)

640 Duke Ii 2006 (625) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízhatatlan aszfaltbetyár

Szöveges ítélet

Imádtam, de b+ 2500km alatt ennyi hiba????? Persze biztos én nem tartottam karban eléggé, de én nem azért veszem a motort, hogy szereljem hanem azért, hogy motorzzak vele. Futómű kitünő, kényelem kriminális, teljesítmény nem rossz, városban nagyon zsíros, és szerintem jól is néz ki. Féket gumit zabálja (ezzel a géppel nem nagyon lehet óvatosan/lassan közlekedni) Csak az vegye meg aki hajlandó sokat törődni vele.

Hibalista

- Kis hibák:
- A hátsó izzó hetente.
- Kipufogó Y-csöve 2x, ez rögtön égetett egy lyukat a sárvédőbe is.
- Km-óra spirál.
- A generátort tartó csavar kiesett a helyéről.
- Nagy hibák:
- Ülést tartó váz két helyen eltört (állítólag az én hibám volt, de azért megcsinálták gariba)
- Olajevés atom módon. Persze visszajelző, vagy figyelőablak nem volt rajta, mondjuk benne van a használati utasításban, hogy minden indulás előtt meg kell nézni, és ez meg is szívlelendő: 1l/1000km olajfogyasztás a 2,1l-ből. Ráadásul elég kényelmetlen megnézni a szintet. (Bemelegítés, leállítás, motor vízszintes, kupak kicsavar (nem könnyű), olajszint ellenőriz, és már mehetsz is. Szerintem ezt csinálja az, akinek 2 anyja van.)

Ide hordtam szervizbe

Zsembery - Sokáig tart a javítás, nem olcsók és szerintem nem is túl alaposak, én nem ajánlom őket. Minden garanciális problémánál szaroztak. (A második Y-cső törésnél, miután bevalotta a szervizes, hogy ez típushiba, még ellenőrizte, hogy nem-e buktam a géppel.) A garanciális javításoknál is gyakran sokat kellett várni az alkatrészre.

Értékelése: 3

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

...

640 Duke Ii 2006 (625) - 2004
1999.11.30 20000   -

A 400-as ördög

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 1999
2007.09.29 7000   5,0

A crossok,endurok és a supermotok legjobbja!450exc

450Exc racing enduro - 2003
2010.02.02 8000   -

A kanyarok királya

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2002
2008.02.17 22000   4,0

A kényelmes nyomatékkirály.......

640 Lc4 Adventure 2006 (625) - 2001
1999.11.30 4000   -

A legjobb üzemórás terepmotor kezdőknek.

125 Exc 2006 (124) - 2005
2007.01.17 3000   -

A legkellemesebb meglepetés

125 Exc 2006 (124) - 2008
2009.02.13 1000   5,0

A megbízható ,,mérgezett egér"

125 Sx 2006 (124) - 2006
1999.11.30 1600   -

A megbízható sárgarépa

Sx 125 - 2003
2010.10.08 0   -

A megbízható társ..

250 Sx 2006 (249) - 2002
1999.11.30 0   -

A supermoto-rr

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2003
2007.11.01 10000   3,0

Amúgy nagyon bevált vas

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) - 2004
2007.02.01 47000   4,0

Anti-Goldwing

625 Smc 2006 (625) - 2002
2007.01.15 12000   -

Aranyos kis nagy motor

125 DUKE - 2011
2012.11.03 5000   -

Atom erős gőzmozdony

625 Sxc 2006 (625) - 2004
2009.03.16 9000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6