A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Speed 2006 (125)

Speed 2006 (125) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Kezdő motorosoknak

Szöveges ítélet

KEEWAY SPEED 150, 2007.12. havi.

Nos, akkor kezdjük a legelején. Idén tavasszal munkámból adódóan elég sokat kellett Pesten keresztül araszolni, és meguntam, hogy az egy órás utat kettő óra alatt tudom csak megtenni, csodáltam a sorok között haladó kétkerekűeket. Megtetszett az összetartás, hogy ismeretlenül is köszöntik egymást, és elhatároztam, nekem is motoroznom kell. Eddig csak robogóm volt, váltós motoron sosem ültem. Beíratkoztam "A" kategóriára, és elkezdtem motort nézegetni.
A fő szempont az volt, hogy ne legyen idős, lehetőleg legyen rá garancia, könnyű, kezes motor legyen, így esett erre a választás. Sokat érdeklődtem utána több helyen, míg megtaláltam egy szalonmotorként: 5 km volt benne, garanciális. Megláttam, megtetszett, megvettem.

Nagyon tetszett benne a műszerfal, mely kiírja, hogy a váltó milyen fokozatban áll (kezdőként főleg jó volt, csak ránéztem, láttam hogy 3. vagy 4.) Mire meglett a jogsi, nyár lett, így elkezdhettük a közös utakat.
Ami nagyon jó benne, hogy könnyű, alacsony az üléspozíció, kényelmes. Nah és a fogyasztás, ami miatt mindig vissza fogom sírni: 2.58-2.62 L.
Van rajta hátul fém csomagtartó, könnyű volt rá felszerelni a hátsó dobozt. Ez lételem, mert a kötelező tartozékoknak nincs külön hely. Tetszik a motor formája (egy az egyben Yamaha YBR125 koppintás).

És most nézzük a negatívumokat! Szerencsémre vétel előtt olvasgattam keeway-es ítéleteket, így megfogadtam a tanácsot, melyet erősen ajánlok én is: az első 1000 km után minden csavart ellenőrizni!!! És ezt nagyon komolyan mondom, de tényleg !!!Én is így tettem, így szerencsém volt, és nem esett ki a kormány alólam :).

A sebességfokozatok elég rövidek, ebből következően 50-ig viszonylag jól gyorsul, de ha 70-es táblát látsz, pirostól már ne versenyezz autókkal, mert meglepetésben lesz részed :) 50-ig egész jól megy, aztán utána már lassabban kezd el felkúszni a mutató. A vége papíron 101, ez a valóságban is kb. annyi lehet, ezt egyszer próbáltam csak ki, egy jó hosszú egyenesben sikerült is elérnem. Közlekedni 90-el szoktam vele, azt még jól viseli. A gond akkor kezdődik, mikor utolérsz egy 70-el cammogó kamiont, mert megelőzni nem nagyon fog sikerülni, mert elég hosszú út kell hozzá. Visszakapcsolni 4-be felesleges, jobban gyorsulni nem fog, csak a motor pörög jobban. A láb pozíciójára érdemes még figyelni, mert 1 hengeres létéből fakadóan rezonancia itt már adódik, de ha eltalálod a megfelelő pozíciót, akkor motorozható. Nagyon sokat egyszerre nem mentem vele, kb. 100 km oda, 100 km vissza távokra szoktam menni, de ez "egy fenékkel" bírható.

Összességében nagyon szeretem, együtt kezdtük a motoros éveket, amiért meg kell váljak tőle, az a végsebessége :( Nem azért, mert száguldozni szeretnék, ha 130-140 lenne a vége (hogy egy előzés ne legyen örökkévalóság), sosem adnám el. Hibája eddig még nem volt (kopp-kopp). Ami sokáig gondot okozott, az a hideg indítás. De rájöttem: ha a szivató bovdent végigköveted, a kar, amit állít, ott a bibi. Ha igazán hideg van, amellett, hogy tövig kihúzod a szivatót, ezen a karon kell ujjal még 2 mm-t lökni (bovdennel nem engedi teljesen!), és voalá: már indul is :)

Most eljött az idő, hogy nagyobb mocit nézzek, a mostani elvárások: kényelmes üléspozíció (túrázni kellene), alacsony ülésmagasság (173 cm vagyok), könnyű súly (60 kg. vagyok), és szép forma, szélvédelem. Ami ezeknek megfelelne, az nézőpontom szerint Honda CBF600S, és Yamaha FZ600S. Még egyelőre csak barátkozom a gondolattal, olvasgatom a tesztjeiket.

Hibalista

- Eddig csak az első tompított fényszóró izzó romlott el (kopp-kopp).

Ide hordtam szervizbe

Érd, Motorcenter. Rendesek, egyből fogadnak, vagy adnak időpontot, mikorra menj vissza, ha épp el vannak havazva. Alkatrészük az én motoromhoz nem volt (tompított izzója), később kellett visszamenni, mikorra megrendelték. A munkával viszont gyorsan végeznek, nem húzzák feleslegesen az időt.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 5
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3200
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.