A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Supershadow 2006 (248)

Supershadow 2006 (248) 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Jó olcsó bobber(ke) alap !

Szöveges ítélet

Azt tudni kell ,hogy egy gsx 1400-rol ültem rá .
Megvettem mert épitkeztünk és nállam maradt ugyanis jól alakitvató. (2008-ban vettem egy Kawát is VN1600 Mean Streak )Szép kis bobbert faraghat az ember belölle fillerekből . A lényaget alább majd leirom ugyhogy technikailag olyan amilyen ,de egy nagyon jó kis életérzéses (fealing) bobbert merev hátsóval ,faragtam belölle (a képen lévő nem az enyém de az alapján volt faragva , az enyém bordó és a felni közepe is át van fényezve ) Az a rossz ,hogy a képeim mind nagyobbak 400kb-nál és ide csak 300ig lehet felrakni. A motorra visszatérve egy jól használható és tanulási alapnak sem rossz én egyszemélyre és munkábajárni használom üres dobokkal és feketére festett (hütőborda élek polirozva) brutál magasskormányal (uphanger), leültetve , rugostag nélkül .(10perc alatt veszarakható ) Mindenki bámulja és a hang alapján nó meg a kinézete miatt a sók laikus Harley-ra aszociál Még probálok képet fölrakni . Fojt köv..................

Hibalista

- 4000km-nél lánc csere (D.I.D 520 114 23000ft Imet Hungaro)
- 7000km -első izzó kiégett. Csere (Lada foglalattal) halogénre 35/35 W 2000ft Hevér Gödöllő
- 10000km-Gumimenesztök (a hátsó kerékagyban kiverödtek ) csere 1000ft 4db Szentendre Kőzúzó u. 8
- 20000km-hátsó gumi 15000ft Kenda (RMC Hatvan motorosbolt)
- És ha már kint volt a hátsó kerék az addigra ismét szarráment gumimenesztők cseréje 4db.
- 25000km- első gumi 7000ft Vee Ruber (Hevér)
- 27000km-a hátsó kerékböl kitört a fejnél(ahol megvan hajlitva és az agyba van fűzve) egy küllő amit követett még kettő pár km után. Csere (ami mellesleg nem volt könyű müvelet) és mint kiderült felesleges is. Ugyanis az összes küllő túledzve és a kopásnál (ahogy mozog az agyban ) elpattanásra hajlamos lett. Ugyhogy hátsó kerékcsere 23000ft Szentendre k..
- 35000km- a gumimenesztők megint elfosták magukat. Csere bronzra4db(amit késöbb megbántam na de majd leírom)
- 42000-km mind a két gumi első 10 000ft a hátsó 16 000ft
- 46000km- egy 5-ik be váltás során RECS!!!! Letört az 5-ik fogaskerék oldalkörmei (amikkel kapcsolódik a másik fogaskerékhez) nos az egyiket elkapta a forgattyústengely és letört ely darabot a hátsó hüvelyből, a másik darab beszorult a léptetövilla és a négyes fogaskerék közé. Nos az alkatrészek a köv: -Hátsó henger , Passziv vez.láncfeszitő , váltó főtengely(a kihajtás oldali) , tömítések(2db hengertalp+ 2db o-gyürű a hüvelyekre,2db hengerfej, 1-1db oldaldekli tömítés, hengerfejcsaverokra o-gyürű 8db , 2db roppanótömitögyürű a kipufogóhoz ) 74 000 ft Szentendre K...
- 53000- egy sportos elözés és váltás után megint letörtek az ötödik oldalkörmei(most szerencsémre semi nem kapta el igy hazamentem 4 sebeséget használva )
- amit cserélni kelett az tömítésszett + a kihajtásoldali váltótengely ) összesen 14000 ft volt.
- A szetszedésnél megvizsgálva kiderült ,hogy a Teljes keresztmetszetében átedzett és a vékonyka oldalkörmök az ötödiknél még ráadásul ugy vannakm gyengitve ,hogy a láptetövilla vájat beesztergálásakor még jóbban kigyengül az anyagszerkezet (ahogy elnyirják a kovácsolt anyagszerkezetet) NOS ÉS AZ OKA ANNAK ,HOGY EZ TÖRTÉNT AZ A BRONZ GUMIMENESZTŐ. UGYANIS AZ ÖSSZES RÁNGATÁST ÁTADTA AZ AMUGY IS GYENGE FOGASKERÉKNEK AMI EGY DURVÁBB VÁLTÁSKOR AKKORA STRESSZNEK VOLT KITÉVE , HOGY ELPATANTAK A FÜLEK. A tanúlság ? Visszacseréltem gumira és nem váltok ötbe ugy mint korábban hanem szépen csussztatott kuplungolásal (ugyanis a kopásnak ellenálló de rideg alkatrész "lebeg" a lelki szemeim elött .Ami nem szereti a rángatást és a sokkszerű rángatásokat. Ez érvényes durva motorfékezésre is.)
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Saját magam (az a szakmám)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 58000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.