A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Supershadow 2006 (248)

Supershadow 2006 (248) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A ZsebSárkány :)

Szöveges ítélet

Kedves kis jószág, föleg ha az ember úgy kezeli, ami. Egy alacsony árú gépezet, kis pénzü embernek, aki úgy van vele, hogy bizony csak legyen két kereke! Aki egy szépenjáró, kis motort keres, de ragaszkodik a V2-höz, amit érezni és hallani is akar :) (kíváncsi vagyok milyen hangot produkálna egy nyitott csövel)

Amennyiért megvettem, annyit megért. Megtanultam vele motorozni és kellemes perceket szerzett nekem. Hosszabb túrára is bátran elindultam vele (500km), a legtöbb amit sikerült belöle kihoznom az a 100-110 körüli sebesség az Alföldön 3,5-es körüli fogyasztással. Azért mondom, hogy körüli, mert pontosan nem lett kiszámolva, de egy 300km-t elmegy az ember egy teli tankal, de 250-et mindenképpen. A külleme szép, a hangja bár nem üvölt, de karakteres és a piroslámpánál árgus szemekkel figyelnek az emberek, szóval elég metál ;) Két közepes oldaltáskával pedig kifejezetten gusztusossá válik. Azért egy 100-150 km lemotorozása után már igencsak várja az ember a piroslámpát, hogy kicsit felálljon és megmozgassa magát. Ennek ellenére az igazi otthona azt hiszem a városi evickélés, ugyanis 50-60 km/h -ig úgy gyorsul, hogy kérlelhetetlen vigyor ül ki az ember arcára.

Persze csak egy bizonyos határig jó, az én 140kg-os hátsófelemnek már egy hangyányit kevés. Termetében, megjelenésében és telljesítményében is érzi az ember, hogy bizony bizony csak kéne az a több köbcenti. Meg a nagyobb termet. De arra legalább segített rájönni, hogyha ez a motor tudott 20 Le-t, akkor egy 40 Le-s motor nekem böven elég lesz bármikor.

Azt mondják ez a motor ugye Yamaha licensz alapján készült. Hát lehet, hogy hasonlít, de azért ne éljük bele magunkat, hogy majd kicseréljük szépen lassan Yamaha alkatrészekre.

Minden esetre aki ilyet akar venni, annak sok szerencsét hozzá! Valakinek bejön, valakinek nem. Ha gondozod, biztos sok örömed lesz benne, az egyetlen dolog amire figyelni kell az az összeszerelés viszonylag gyenge minösége. De az áthidalható némi kreativitással. Én ez alatta a rövid idö alatt szervízbe nem vittem mert...mert minek fizessek azért többezret, hogy szentendrén megsimogassák? Akkor már inkább kicserélem magamnak amit kell. Viszont ha már...akkor csak a Keewayhez való alkatrészeget! Sok sikert mindenkinek hozzá, bár van egy sanda gyanúm, hogy az új Pannónia meg fogja folytani a 250-es kínai csópereket :)

Hibalista

- Én csak szilentblokkot cseréltem a hátsó kerékben.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.