A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » Babetta 1972 (49)

Babetta 1972 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

szeméttelepre való exszoci. ócskavas

Szöveges ítélet

Többet is hajtottam már, mivel jobb járgányra nem volt pénzem. Ez a motorbicikli kiválóan tükrözi a szocialista járműipar színvonalát. Arra jó, hogy boltba, vagy a faluba, városba ide-oda elmenjen az ember vele, de másra nem igen való. Exszoci járművekre jellemzően, ha egyszer el kezd elromlani valami, az álltalában azt jelenti, hogy lassan minden elromlik rajta szép sorban. A tulaj meg csak költ-költ rá, aztán mire "minden" újra jó rajta, ráébred, hogy szinte az egész motort ki kellett cserélni, persze a folyamat nem áll meg. Egy idő után már nem lehet betekerni. Igaz kb. egy ezres az indítópofa bele. Aztán el kezd csattogni, aminek az eredetére soha nem jöttem rá, hiába cseréltem kuplungpofákat, ugyan úgy csinálta. Ha a karburátor elkoszolódik, eltűnik az alapjárat, vagy lefullad. Lehet szét, ill. leszerelni,ha szerencséd van kb. harmadszorra sikerül is. A lánc feszességét lehetetlen jól beállítani. A hajtás egészen zseniális, mert ha az szétmegy ( elég sűrűn ) lehet tolni hazáig a kicsikét. A kerékpárüzemmódba való átváltásnak köszönhetően a golyók egy idő után berágódnak, elkopnak, "eltűnnek". Van egy sebesség ( kb 30km/óra) amit nem tanácsos átlépni vele, mert az embernek az az érzése, hogy szét akar esni alatta, mintha légkalapáccsal dolgozna, úgy elkezd rázni a gép. Mivel már többet is használtam, a tapasztalatok ugyan azok. Ha elkezd meghibásodni, olcsóbb venni egy másikat, mert a hibák szép sorba, de bíztosan jönnek ! Cak úgy összehasonlításul, volt több japán, és olasz robogóm is, egészen régiek is, de a különbség kb annyi, mint egy zsiguli és egy merci közt, és minden szempontból. Persze akadnak akik ódákat zengenek róla, de ezek az emberek csak híbe-hóba használják, jóformán a garázsba pihentetik. De ha tartósan használnák, rájönnének, hogy ez a motor csak rövid utakra való, és napi használat mellett két-három év múlva már csak a méh-telepre való ócskavas !

Hibalista

- Szimeringek, henger+dugó, hajtás, világítás

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1980
Kényelem (1) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 1 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.