A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 350 1973 (344)

350 1973 (344) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Régen még tudták, nem kell a plasztikvilág!

Szöveges ítélet

Ő vette el a szüzességemet, ami a nagymotorozást illeti. Vele éreztem először, milyen amikor a szél belém kap és igazi repülésközeli élményben van részem. Azóta tudom, hogy a "born to be wild" nem csak egy nyálas közhely, mint azt addig hittem. A sebváltója hibás volt, a 3-at kidobta, ezért egyből 4, amit rángatva, de benntartott és szárnyalt. Hidegen pöcc, melegen ha lefulladt, csak holnapreggel indult. Az akksit mindíg tölteni kellett. A fordítva indulás idegesített. Szegény elég viharvert volt, mégis büszkén feszítettem rajta. Még akkoris dagadt a mellem, mikor bedöglött és toltam át a városon, de még a buszra is szívesen szálltam fel, kezemben a bukóval, motoros cuccban (széldzseki, melegítő, edzőcipő), amint mentem az idegen házba, ahol tegnap hagytam, miután szédülésig tologattam. Tágas, kényelmes elől-hátul és matuzsálemi korban is egyben volt, jött-ment, pedig szakember kezeiben sosem volt. Dadogó váltóval is ment 110-et emelkedőn 1-személlyel. Ha jól emlékszem, a lámpában volt az órája, két visszajelzővel (üres, töltés) index és egyéb huncuccságok nem voltak rajta. A rugója is nagyon király, pont kellő mértékben közvetíti a hullámokat, afölött már dobálna, alatta meg uncsi álmos lenne.

Csa!

Hibalista

- gyakran fordítva indult be, ilyenkor nem lehetett megtúráztatni, így az új indítás problémás lett a sz@r akksi miatt. Váltó léptetővilla hiba, 3-at kidobálta, 4-ben rángatott,
- lejáró kormánycsutka, melegen indíthatatlan.
- ócska akksi.

Ide hordtam szervizbe

Apám, itt látott tlősször motort, a váltót mégis szétszedte, csakhát alkatrész kellett volna, aztán a régi tömítéssel rakta őssze és az olaj elfolyt. A lelkesedése miatt 8.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1977
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.