A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa

Babetta 207 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piros JAWA torpedó

Szöveges ítélet

A közös történetünk ott kezdődött hogy 2012 fagyos december éjjelén egy utánfutón jött Ő.
Leemelték az utánfutóról és pöcc röff indult a hidegben, ott volt mellettem egy hozzáértő aki ment is vele két kört, és jónak titulálta, meg is vettem 20 ezer forintért.

Amit nem szeretek benne:
Egyrészt a sztender alja csak a fémcső így belesüpped a talajba, csak betonon lehet indítani normálisan, emellett ha tekerjük nem a motort forgatja át, hanem a hátsó kereket és az a motorláncon keresztül a motort, így ha leér a hátsó kerék nem lehet beindítani rendesen (ezt megoldottuk, egy kb 3-4 mm-es fémlapot hegesztettünk a középállvány tetejére, és így a hátsókereket megemeli kb 3-4 cm-re a földtől).
A hátsó keréken lévő szabadonfutó vagy más néven betekerő racsni szeret elkopni így megnehezíti a betekerést.
A cserével pedig vigyázni kell, mert az utángyártott szabadonfutók nagy része jobbmenetes és ha az ember be akarja tekerni a motort egyszerűen a szabadonfutót letekerődik a kerékről (balmenetest kell venni).
És ha eddig sose volt cserélve, akkor elég nehéz levenni, mert eggyé rohad általában a kerékkel huszon iksz év alatt.
A karburátorja iszonyatosan érzékeny, nekem állandóan eldugult (végül 2 szűrővel meg lett oldva).
Túlmelegedésre alkalmas, nekem valamiért ha kevés a benzin a tankban nem szereti az alapjáratot.
Fékek elégségesek rajta, inkább lassítanak mint fékeznek.

Amit szeretek benne:
Nagyon jól kezelhető, bicikli után ültem rá, kényelmesebb és nem kell hozzá különösebb tapasztalat.
Kényelmes nyerge van, habár hosszú távokat egy seggel megállás nélkül nem ajánlott megtenni vele.
Jó markolatok, könnyű kezelni a motort.
Rugózása szinte tökéletes.
A dekompresszor kar megkönnyíti az indítást.
Külön poén benne a kerékpár módba átváltás, bár én nem sűrűn használom ki ezt a lehetőséget.
Szinte minden alkatrészt be lehet szerezni hozzá.
Olcsó, és keveset fogyaszt.
Megnézik az emberek az utcán, van kultusza is.
+nekem nagyon bejön a vinnyogó hangja a gépnek.

Összességében kezdő motornak tökéletes mert minimális bütykölést igényel, kicsi fogyasztása van (kompenzálja kis teljesítménye), nem száguldásra teremtették de közeli a városba lejárni alkalmas.
Én nagyon szeretem.

Hibalista

- Szabadonfutó, benzincsap, röpsúlyok elkoptak, ülés rugótartó rúd.

Ide hordtam szervizbe

Én magam és baráti köröm.Mindent meg lehet csinálni rajta.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Szomszéd úr.Tapasztalt Babettás :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? Riga 12
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.