Örökkévalóság
Szöveges ítélet
Ez a motorkerékpár egy csodálatos kis jószág. Kisfordulatrol húz rendkivül nyomatékrugalmas. Könnyen kezelhető. Megbizhato szerkezet. A dinamo töltése egy kicsit a gyengéje neki de ezt a hibát is könnyen lehet orvosolni. De egyébként szög egyszerü és könnyen áttekinthetö kis szerkezet. A fötengelyszimeringje gyárilag fémböl van ami a koránál fogva tönkremehet. De semmi pánik ha elvisszük egy alkatrészboltba akkor adnak hejette gumi szimeringet ami egy az egyben megpasszol a hejére. Ha egy kicsit keskenyebb az sem gond. Én is olyant tettem bele és tökéletes. Viszont a seegergyürük visszarakásánál figyeljünk ne maradjon ki. Harmadik hibája volt neki a kuplungbowden. Ha petroleumos olajat teszünk bele ezzel sincs gond egy jó darabig. A kuplungja félautomata igy ha a bowdenje elszakadna is akkor is lehet vele sebességet váltani csak elinduláskor meg kell lökni egy kicsikét. Ezek mindegyike könnyen javithato. Hát ennyit a hibájirol. Nem egy versenymotor nem azoknak valo akik vagánykodni akarnak vele. Ha közlekedni használjuk kiválo választás. A 80-as tempot szépen birja, keveset fogyaszt, könnyen kezelhetö, jol fekszi az utat és totálisan megbizhato (de tényleg az!). Bárhova elmentem vele soha nem hagyott cserben és élmény volt vele az utazás. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Dinamó töltése, kuplungbowden, Fötengelyszimering.
Ide hordtam szervizbe
Én magam
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1970 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | ETZ 250 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
