A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 50 Mustang 1969 (48)

50 Mustang 1969 (48) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó, megbízható és szeretnivaló

Szöveges ítélet

2008. tavaszán vettem ezt a motort 18000 Ft-ért, ami utólag kiderült, elég sok a többi ilyen állapotú Mustanghoz képest, de apróhirdetésekben akkor ez volt a legolcsóbb (ami nem romos). Még 4000 Ft-ba volt a szállítás, de megérte. Első motorom és imádom!!! Beismerem, hogy nem olyan erős és jólfelszerelt, mint egy Simson, de a fikázásokat kikérem magamnak. Amikor hazavittem semmi kompressziója nem volt, nehezen beindult, de ereje semmi. Vettem még hozzá két bontott blokkot 5000-ért, és összeraktam egy jó motort. Cseréltem a dugattyút gyűrűstül, csapszegestül, a henger alapméretes és nagyon szép, nem kellett fúrni. Az egyik pótblokkból átraktam a váltót és a berúgó fogasívet, vettem bele új gyertyát, kipucoltam a karbit, vettem bele új tűszelepet és kész is. Ezek után a hátsó kereket rendbehozattam, de küllőcsere nélül nem az igazi. Nagyobb sebességnél kicsit ráz, de nem vészes. Majd arra is sor kerül, előbb utóbb.
Mióta megcsináltam a blokkot nyáron első, max második rúgásra indul, jól megy, jól húz, pedig a legnagyobb, 13-as lánckerék van elől. Igaz, egy kis szembeszélnél alacsony sebességnél 3.-ban már gyengélkedik, de ilyenkor csak visszarakom 2-be, húzatom egy kicsit, megint 3-ba és már megy is. Következő projekt a festés, indexek felszerelése, új gumik, kulcsos indítás, stb.... Hobbimotor, azért van, hogy szereljem és néha menjek vele :-)))
Egyszóval a megbízhatatlanságról szóló álhíreket egyértelműen meg tudom cáfolni! Ha rendben van tartva, mindig menetkész ez a motor, eddig még gyújtást sem kellett állítanom, csak egyszer. Még sosem hagyott cserben, szeretnivaló kis gép!!!!
Jó alternatíva annak, akinek nincs pénze Simsonra, vagy drágább motorra.
És amiben jobb, mint a Simson: alig van belőle már, kuriózum számba megy, így eszmei értéke szerintem nagyobb.

Hibalista

- Eddig semmi nem romlott el, mióta megcsináltam. Viszont ha úgy nézzük, amióta hozzám került ezeket csináltam rajta: tanktisztítás, karbi tisztítás, tűszelep csere, gyújtás állítás, kipufogó pucolás, teljes motorgenerál.

Ide hordtam szervizbe

Miskolcon a Búza-térnél a "középső" motorboltba, Tricigli Bt. a nevük, a felnijavítást csinálták, nem drágán, de egész jó lett (amennyire küllőcsere nélkül rendbe lehet hozni egy szétk*rt felnit).

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 3400
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.