A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 50 Pionier 1962 (48)

50 Pionier 1962 (48) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Napraforgóföld? Nem akadály!!!

Szöveges ítélet

Valójában ez egy 05-ös JAWA, csak nem találtam ilyet a listában. Szóval a gépet, 2006-ban az öszi szünetben sikerült vennem. Anyáméknak úgy adtam be hogy csak szerelni van nálam, aztán meg elfelejtkeztek róla, és nekem adták. Ez a terv elbukott, mert anyám beszélt a motor régi gazdájával, aki örömmel közölte hogy milyen jól járt....velem.
A motort először fel akartam újítani, de aztán bontatlanul hagytam. Amúgy gyári állapotban van, szép festés jó. krómozás. Egyik kalandom vele hogy nyáron egy vidéki motorostalálkozóra ugrottunk le a haverokkal. Mint később kiderült ez kb egy 110km-es túra volt. Este kilenckor indultunk, és nem tudtuk hova is megyünk. A konvoj 2 Babettából, 1 Shwalbeból, és az én gépemből a 05-ös ből állt. Megjegyzem nekem szimpi volt a hatvanas utazó, bár a többiek megelégedtek a 20-as tempóval. Így először mögülem, aztán meg már a tükörből is eltűntek. Oda is értünk de pénz híján nem engedtek be bennünket. Erre megpróbáltunk "zöld" úton bejutni, így merültem el egy kanálisban derékig...
A sikereken felbuzdulva a haverok jól berúgtak, aztán meg meg kellett várni a kijózanodásukat, és csak úgy indulhattunk haza. Félúton kifogyott a naftám, és a haverom táskájából előkerült 2 1,5L-es üveg (az egyikben benzin volt, a másikban pedig Tea(!)) A sötétben megtankoltunk teával, és csodálkoztunk, hogy nem megy.... Aztán karburátor takarítás után tovább indultunk. A gépemen mint már említettem, halovány a világítás, és úgy tudtam úton maradni, hogy menet közben figyeltem a felező vonalat, egyszer csak eltűnt (gondolom útjavítás okán) Én meg kb 50-nel beszáltam a napraforgósba. A motor leállt én meg talpon maradtam, csak sajgott az arcom a napraforgó fejek, elég nagyot csaptak...

Remélem tudtam egy két jókedvű percet okozni nektek kedves olvasók!

A motor ezenkívül nagyon jól megy, mindig megnézik az utcán és kérdezik, hogy mi ez teleszkópos Shwalbee?????

Hibalista

- Szinte semmi csak amikor egyszer motoros találkozó előtt lemostam, a gyújtás elszállt, beindult meg ment is csak a felvonulás közben, rohadt le. Nagyon gyenge az első lámpa fénye a gyertyaláng ehhez képest, ívhegesztő. A hátsó lámpa fénye, ezzel szemben jobban virít, mint egy ködlámpa. Akárhányszor kötöttem újból mindig így maradt.
-

Ide hordtam szervizbe

Egy vagonnyi alkatrészem van hozzá, úgy hogy én, én én., Szinte bármit meg tudok csinálni rajta, mármint van pótalkatrész.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1965
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 2600
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.