Napraforgóföld? Nem akadály!!!
Szöveges ítélet
Valójában ez egy 05-ös JAWA, csak nem találtam ilyet a listában. Szóval a gépet, 2006-ban az öszi szünetben sikerült vennem. Anyáméknak úgy adtam be hogy csak szerelni van nálam, aztán meg elfelejtkeztek róla, és nekem adták. Ez a terv elbukott, mert anyám beszélt a motor régi gazdájával, aki örömmel közölte hogy milyen jól járt....velem.
A motort először fel akartam újítani, de aztán bontatlanul hagytam. Amúgy gyári állapotban van, szép festés jó. krómozás. Egyik kalandom vele hogy nyáron egy vidéki motorostalálkozóra ugrottunk le a haverokkal. Mint később kiderült ez kb egy 110km-es túra volt. Este kilenckor indultunk, és nem tudtuk hova is megyünk. A konvoj 2 Babettából, 1 Shwalbeból, és az én gépemből a 05-ös ből állt. Megjegyzem nekem szimpi volt a hatvanas utazó, bár a többiek megelégedtek a 20-as tempóval. Így először mögülem, aztán meg már a tükörből is eltűntek. Oda is értünk de pénz híján nem engedtek be bennünket. Erre megpróbáltunk "zöld" úton bejutni, így merültem el egy kanálisban derékig...
A sikereken felbuzdulva a haverok jól berúgtak, aztán meg meg kellett várni a kijózanodásukat, és csak úgy indulhattunk haza. Félúton kifogyott a naftám, és a haverom táskájából előkerült 2 1,5L-es üveg (az egyikben benzin volt, a másikban pedig Tea(!)) A sötétben megtankoltunk teával, és csodálkoztunk, hogy nem megy.... Aztán karburátor takarítás után tovább indultunk. A gépemen mint már említettem, halovány a világítás, és úgy tudtam úton maradni, hogy menet közben figyeltem a felező vonalat, egyszer csak eltűnt (gondolom útjavítás okán) Én meg kb 50-nel beszáltam a napraforgósba. A motor leállt én meg talpon maradtam, csak sajgott az arcom a napraforgó fejek, elég nagyot csaptak...
Remélem tudtam egy két jókedvű percet okozni nektek kedves olvasók!
A motor ezenkívül nagyon jól megy, mindig megnézik az utcán és kérdezik, hogy mi ez teleszkópos Shwalbee?????
Hibalista
- Szinte semmi csak amikor egyszer motoros találkozó előtt lemostam, a gyújtás elszállt, beindult meg ment is csak a felvonulás közben, rohadt le. Nagyon gyenge az első lámpa fénye a gyertyaláng ehhez képest, ívhegesztő. A hátsó lámpa fénye, ezzel szemben jobban virít, mint egy ködlámpa. Akárhányszor kötöttem újból mindig így maradt.
-
Ide hordtam szervizbe
Egy vagonnyi alkatrészem van hozzá, úgy hogy én, én én., Szinte bármit meg tudok csinálni rajta, mármint van pótalkatrész.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1965 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 2600 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
