Mai világban egy kicsit ciki
Szöveges ítélet
Idén nyáron vettem ezt a 1990 Babetta 210-est hobbi célra. Nem működött, de minden gyári volt rajta valós 2100km-es futással. Egyből szívtam vele, mivel a hazafele megbírságoltak a rendőrök, nem volt a trélertől biztosításom... Hazaértem megcsináltam az általános szervízt olajcsere, gyertyacsere, tömítéscsere. Ezek után sem indult a motor. Kicseréltem az eldugult benzincsapot, átmostam a rozsdás benzintartály és beindult. Elég erőtlen volt, gondolom az elétben nem volt kipucolva a kipufogó. A végsebessége ekkor 45km/h volt. Kicsit feltuningoltam a kipufogót, a dobba belógó csövet levágtam 20cm-ről 5cm-re, és több lyukat fúrtam bele, hogy jobb legyen az áramlás. A végsebessége 52km/h -ra nőtt és dupla olyan jól húzott. Előző motorom egy Keeway Flash 50 robogó volt. Összehasonlítva a kettőt a Babetta 45ig veri a folytás nélküli Keewayt gyorsulásban.
Futóműve valami fantasztikus. Magasabb sebesség mellett sem rázkódik rossz úton, semmi robogós pattogás. Világítása nem ér semmit. Este életveszély vele motorozni. Pár szó a végére, szerintem a Babettával sokkal élvezetesebb motorozni, mint egy 50-es robogóval. Jobban érezni a sebességet, nagyobb szabadságot ad. Modjuk én csak hobbi célból vettem földutakra. Városi használatra nem való praktikum szempontból.
Hibalista
- izzók sűrűn kiégnek
- benzincsap
- gyári tömítések
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem...
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 2100 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Flash 50 | Következő motorja? | Suzuki Burgmann vagy Peugeot Satelis 125 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
