A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » Babetta 1972 (49)

Babetta 1972 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lowrider

Szöveges ítélet

A kilencvenes évek elején örököltem a nagyapámtól aki, gyakorlatilag szinte soha nem ment vele.Ott állt neki a fészerben majdnem 20 évig. Amikor megörököltem 13 éves voltam úgyhogy ideális kis jármű volt nekem otthon a haverokkal meg ide oda elrohangálni.Egy két apró korrekciót elvégeztem rajata és azóta is renben van.Ezen még hátul nincs teleszkóp hanem helyette az ülés rugózik ami jól néz ki és a kissebb úthibákat is elviseli de egy méllyebb kátyúba (köszi demszky papa) már koppan az ember az ülést tartó konzolokon. A fékei a teljesítényt figyelembe véve éppenhogy elfogadhatóak. A motorja illetve a röpsúlyos kis erőátviteli egysége nagyon megbízható kis elem. A legnagyobb hidegben is pöccre indul hála a "gyáriak" által belőtt frankó kis gyújtásnak. Dekompressziós kallantyú be, szivató be gáz háromnegyed állásba egy tekerés és életre kel a papíron 1.5 Din Lóerő. Ugyan végsebességre jobbak az újjabb 2 sebességes Babetták de gyorsulásba úgy kb. 38-ig ez a jobb.
Hát a végsebessége olyan 46 és 52 km/h között van valahol.
Én egyszer mentem vele 51km/h -t. Nagyon érzékeny a keverék minőségére és ezt nagyon érezni rajta.Összeségében én nagyon szerettem vele közlekedni. A mai napig megvan , letakarva a fészer alatt bakra felállítva. Már régóta nem mentem vele, hiszen jó pár éve már autóval közlekedem.De biztos vagyok benne hogyha tennék bele egy kis keveréket ma is pöccre beröffenne a kis jószág. Ki tudja lehet hogy egyszer az én gyerekeim vagy unokáim is motorznak majd rajta. KI tudja.

Hibalista

- Első, hátsó fékpofákat kellet cserélni kb.: 1500 forint volt.
- Két új gumi
- Új gyertya, illetve kitisztítottam a légszűrőjét
- A lámpákba új izzók kelletek
-

Ide hordtam szervizbe

Saját magam csináltam rajta amit kellett.
Nem nagy kunszt, aki fogott már csavarhúzót a kezében az mindent meg tud rajta csinálni.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1974
Kényelem (5) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 1 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.