A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa

350 CZ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezes purrogó

Szöveges ítélet

Riga 22-02 után vettem a kollegámtól. 3000Ft-ért, két lerobbant Kiskőrösi bukóval, 30000km-el. Nekem egy legenda.
Haverommal hoztuk el Őcsényből Szekszárdra. Fék az úgy volt, hogy letette a lábát. Nem száguldoztunk.
Aztán az első utam egyedül: Másodikban odahúztam neki pillanat alatt 70-en az óra. Mikor leszálltam, citerázott a lábam.
2.-ban 90km/h; 3.-ban 110; 4.-ben 120 a vége
Alacsonyabb építésű, alacsonyabb súlypontú, szimpla bölcső váz, a 344-es blokkal. Könnyebb, kezesebb mint a Jawa. Felújítás, bejáratás után 130 fölé is kúszott az óra. A plexi nélküli bukókkal 80-100-al repesztettünk. Egyszer mértem a fogyasztását: Pécs-Szekszárd oda-vissza távon 3liter alatti érték volt, két személlyel a Mecseken át. Alig hittem.
A motor nem mentes a 6v-os, 344-es blokk tipikus hibájától: A megszakítók a nem kellő merevségű (lemezből készült) generátor házra voltak rögzítve. A gyujtás nem pontos. (a 638-as blokkban a generátor már öntvényházas, sokkal stabilabb)
Valami gond a keverékképzéssel is lehetett, mert pötyögős tanpálya tempóban rendszeresen beköpte a gyertyát.
Míg nálam volt teljesen rendbe tettem. Opto gyujtás (bevált); Főtengely csere (kevesebb csörgés reményében), motor felújítás; Teleszkópok cseréje;
Egy fiatal 250-es ETZ reményében adtam el.

Hibalista

- Csapszeg rögzítő gyűrű kiugrott: hengerfúrás, dugócsere. - Váltó léptető villa elkopott: Csak 3. sebesség volt, de lazán hazajöttem 100km-ről. - 1halom beköpött gyertya. - Első teleszkópok: A szárak csúnyán beverődtek az előző tulajnál.

Ide hordtam szervizbe

Már rég nem dolgozik a fazon. A szerelési munkát jól végezte. Fényezés után nem jól rögzítette az oldal lemezt, az leesett az útra, ritkaranda lett. Minkor reklamáltam, csak vállát vonta.

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Rengeteget dolgoztam rajta. Sokat tanultam hibáimból.

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1978
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Riga 22-02 Következő motorja? ETZ-250
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.