A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 350 1973 (344)

350 1973 (344) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves öregúr

Szöveges ítélet

Faterom vette újonnan. Pár év problémamentes használat után (kb.:10000 km), beállította a garázsba és passz. Ő sem tudta megmagyarázni,hogy miért! Na én ,miután meglett a jogsim,elöszedtem! Az előtte lévő motorom után ,ami egy riga volt, "Ő" egyenesen szárnyalt.Nagyon jó volt vele menni.Csak egyszer hagyott az út szélén,de ott is én voltam a hülye,mert csak az akksi egyik szálja szakadt el. Csak arra emlékszem, hogy az akkori 60 kg-os testsúlyommal nem volt túl nagy öröm eltolni a következő faluig! 2 év és kb.:3000 km használat után elkerültem a családi fészekből a motor visszakerült a garázsba.(10 évre)! Három évvel ezelött ismét előbányásztam a sufniból. Hibátlan fényezés, a gyári krómozás kis tisztogatás után gyönyörű lett. Sajnos nem volt benne benzin, ezért jó rozsdás lett a tank belülről. Na azt kipucolni nem egy leányálom. Én öntöttem abba mindent valahogy mégsem volt az igazi. A legjobb megoldásnak az bizonyult,hogy egy láncdarabot tettem bele és ráztam mint majom a banánfát. Igaz ez meg fárasztó elfoglaltság, ezért begépiesítettem: belekötöttem a betonkeverőbe! Na ez meghozta a várva várt megoldást! Vettem egy új akksit. Jó pár rugdosás után elindult, füstölt a bal kipuforó mint az ördög. Fötengelyszimering csere után ez is megszünt. Új hátsógumi is került rá(valami koreai),és elvittem műszakira.Csont nélkül átment. Azóta napi használatban van, minden nagyobb probléma nélkül. Néha gyújtásállitás, de ezzel együtt kell élni. Pár perc az egész és mehet tovább a gép. Egy baj van,hogy kinőttem. Nem elég a teljesítmény, egyfolytában nyélgázon megyek.110-120km/h. Sajnálom! Igaz az új gép(Zx9R) egy kicsit keményebb, de azért nosztalgiából rá szoktam ülni és amúgy öregúrasan leveretek vele a balcsira!

Hibalista

- főtengelyszímering, akksi

Ide hordtam szervizbe

magam szereltem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.