A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa

Mustang 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Is built not bought!

Szöveges ítélet

Első motorom egy 210-es Babetta volt. Mindig is szerettem volna egy váltós motort amikor rámjött a roham. Csinálok egy babettát Jawa mustang blokkal. El is kezdtem bújni a netet hogy hátha találok valami jót. Persze meg is találtam a számomra tökéleteset (legalább is azt hittem). Mint kiderült fél váltó hiányzott meg darabokba volt az egész. Ettől egy kicsit elment a kedvem de valami isteni sugallat folytán megint visszatért . Az ország másik felén találtam egy blokkot egybe van csak egy két apróság hiányzik. Remek jöhet is.5000 ftba fájt hát ez sincs nagyon egybe. Na de sebaj már van 1,5 blokkom abból tuti összehozok egyet. Ilynekor nem értem hogy lehet az hogy minden motorról ugyan az hiányzik?!?! Visszatérve a babettára. Volt barátnőméknél állt a pincébe és rájöttem hogy nekem ez kell. Hazatoltam 2 km emelkedő lapos gumi minden megvolt ami kihozza az emberi tűrőképesség határait. Hazaértem drága édesapám kedvence hogy ha ilyen van le kell mosni letakarítani hogy szép legyen. Persze én ezt magasról le....tam mivel kis hülye gyerekként az volt a lényeg hogy menjen. Fél óra tekerés után be is indult de úgy pörgött hogy rossz volt hallgatni. Karbi, súber megszorult és padlógázon maradt amit máíg nem értek hogy lehet. Új karbi utána pöcc-röff. Ment nem is volt vészes mondjuk a 2est nehezen vette de ez a típus sajátossága. Tényleg nem is említettem hogy rózsaszínű a motor na ezen változtatni akartam mert kicsit langyos lett tőle a helyzet. Kedves ismerősünk autófényező mester megcsinálta metál feketére így már elég baba lett:D. Persze hamar összeraktam de nem akart menni. Csúszott a kuplung és nem lehetett beindítani. Innen kezdve a sufniban porosodik. Na de a Jawaról volt szó. Mire rájöttem hogy nem szabad csak blokkot venni hanem egész motort megtörtént a csoda. Egy utcával lejjebb egy barátoméknál hátul a kertbe porosodott egy. Na ezt gyorsan le is barteloztuk. Éreztem hogy ebből nem lesz átalakítás mert ez így jó ahogy van a maga hülye formályával. Kész beleszerettem. Hazatoltam és még azon a hétvégén szét is szedtem. Persze blokkhoz annyi alkatrészem van mint égen a csillag így hát a hiányzó dolgokat könnyedén is nyugodtan tudtam pótolni. Mikor mindent sikerült rajta összerakni a kapcsolót áthidaltuk egy dróttal és előtte egy trafócsere 8V-osra. A Champion gyertya világított olyan szikra volt. Na menjünk! Berúgókar az ugyen nem működik de nem akartam szétszedni a blokkot láttam már eleget. Elkezdtem gurulni az utcán, már durrogot lefelé. Fordultam egy kört, már a saját lábán jött fel kicsi járatás melegítés és repültünk vele Babettához képest egy Hayabusa de meg merem kockáztatni hogy simsont is lehet vele verni. A felmart szívócsőnek hála elég rendesen húz 65nél nem mertem tovább húzni mert csak 1. fék volt és az is elég gyengén de érzésre még ment volna 70-75 lehet a vége a legkisebb fogaskerékkel. Most még tart a felújjítás és tavasszal szeretném befogni közlekedésre.

Hibalista

- Gyújtáskapcsoló( Órákig kerestük és nem jöttünk rá hogy miért nincs szikra mikor minden tökéletesen be volt állítva.)

Ide hordtam szervizbe

Saját műhely! Pontos és ügyes de kicsit lusta szerelő.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1980
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Babetta Következő motorja? ETZ 251
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.