Hűséges,szeretnivaló libakergető.
Szöveges ítélet
1991-ben vettem a mocit,használtan,2000km.-rel,15.000 pénzért,ami akkori új árának kb.harmada volt.Azóta már 17.000km felett járok,amit cserélni kellett:1 főtengely felújítottra,(köszi Tábori Mester)1db. lánc,nagylánckerék,szabadonfutós lánckerék,2db külső gumiköpeny,1-2 izzó,1 tűszelep,gázbowden.Amire érzékeny,hogy a hajtóműben lévő röpsúlyos pofák gyakran elolajozódnak,megnehezítve az indítást,és a sebességváltást.Könnyen javítható,házilag karbantartható,alkatrészellátás olcsó és bőséges.Még soha nem hagyott cserben.Sík vidékre megfelelő a 2.5 lóerő és a kétsebességes automata váltó,dombok közt jobb lenne több fokozat,vagy variomatik,de az már másik történet....Hosszabb,(10km.fölötti)utakra nem ajánlott,mert lassú,kényelmetlen az ülés,nulla szél és esővédelem.Ma már kissé ciki a pedálos indítás,cserébe nem kell akkumulátor,egy nyűggel kevesebb.Gyenge világítás,rázós rugózás,éppencsak elégséges fékek.Karbantartásmentes,üzembiztos gyújtórendszer.Minimális fogyasztású,(2-2.5 liter)olcsó,igénytelen,megbízható.Mukába járásra,kisebb bevásárlásra,ide-oda rohangászni megfelel.Összességében jó vétel volt,nem bántam meg.Mindenkinek ajánlom,aki zsebpénzből szeretne motorozni.
Hibalista
- Főtengely,tűszelep,szabadonfutós lánckerék.
Ide hordtam szervizbe
Magam javítottam.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 20 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 2000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Babetta 207 | Következő motorja? | Malaguti Ciak Master 50 4T |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
