A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 350 1985 (344)

350 1985 (344) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hüje kívánság Tibi bácsitól?

Szöveges ítélet

Megvettem, mert erre vágytam. Milyen hülye kívánság volt! Dévényi Tibi bácsi ha most doba egy pöttyös labdát, akkor kívánnék inkább valami mást....... Kényelmes, az tény, és vezetni is jó, a sokat szidott első dobfék nem rosszabb helyes beállítás esetén mint az etz tárcsája, de tény hogy hamar túlmelegszik és elmegy a fékhatás, hegyen ez nem túl előnyös. Maga a gép hosszú, stabil, kanyarodni nehezebb vele mint a konkurens keleti motorokkal. Ergonómiája rendben van, nemhiába azt is motorosok tevezték motorosoknak. Minősége is ok, csak a gyújtás kaki! Ha lóg egy leheletnyit valahol a főtengelyen valami csapágy, már beállíthatatlan, pedig mérőórával szenvedtem, és egy átforgatás után akár 1-2 mm-t is elment a gyujtás! Emiatt a beinditás is szenvedés volt, a röhejes purrogó hangról nem is beszélve. Javarészt egy hengerrel indult be, és menet közben csatlakozott a másik hozzá, addig halott giliszta volt, utána viszont tisztességesen húzott, bár nem jobban az etz-nél. Ereje mindig van, stabil, kezes, de az állandó szopás a gyujtással megkeseríti a tulajdonos életét. Sokan így jártak mint én, senki nem tudott magának normális gyujtást beállítani. Gyakran akkor sem, ha ok volt a főtengely. Ateista vagyok, de elmenetm a pécsi bazilikába és dobtam egy 20-ast a templomi perselybe, mikor sikerült eladni (az sem volt egyszerű, a vén buzi aki megvette, át akart b*ni, a sisakomat is elakarta venni erőszakkal, meg a pénzt is, úgyhogy szabályos közelharc után pénzzel-sisakkal elinaltam onnan, mert a rokonai már igencsak közel jártak hozzánk). De ha a gyujtás (meg egy jelentéktelen lengővillalógás 9 mint problémaforrás megszűnik, akkor egy nagyon jó motort kap a tulaj. van olyan budapesti futár, aki 100ezer felett ment el bontatlan motorral! vidéken nem ritka az ennél sokkal többet futott bontatlan blokkú jawa sem!

Hibalista

- gyújtás, meg a gyújtás, meg még a gyújtás és a gyújtás is

Ide hordtam szervizbe

saját

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.