Forgás az élete, ha nem forgatod megharakszik rád!!
Szöveges ítélet
Hát furcsa volt izs után menni vele, mert ment mint a rakéta.
Nemkem valójába a nyomatékokkal voltak gondok, mert sokszor feltettem négyesbe 50nél és sokszor köhögött, de sikerült összebarátkozni vele 2500nál megőrül egészen 4500ig szabad forgatni, húz mint a vízhordó lány.Jó Jó nem gsxr, de nem ez a műfaj.Kategóriájába megérdemli a 8-ast.
Nemrég voltam vele egy nagyobb túrán, 90-100-110zel csapattunk. Számomra kényelmes. Ja és NAGYON JÓL DÖNTHETŐ!! ez kitalált hülyeség hogy nem, csak jó gumik kellenek, meg egy kicsit lekell tolni a feneket az ülésből, tudjátok a térdkoptatós kanyarodás:)
Túrázásra kiváló, két személyel is.
Fogyasztással is megvagyok elégedve.
Kinézetre, gyári bukócső van rajta meg nyeregtatyó és elég karakteres kis gép sokan megnézik.
Mikndig kérik a haverok, hogy húzzam neki egy kicsit meg, mert terhelés alatt gyönyörűen muzsikál.
Nagyon jó kezdőmotornak, de aki a régi formákat szereti annak is megéri ilyet venni.
Csak rá kell figyelni és csak úgy nem romlik el rajta semmi, talán egyetlen hiba, szereti enni a bowdeneket de erősebbel megoldható.
Lényegébe ennyi, széles utat és gumifát.
csákó
Hibalista
- Nekem mindigis a gyújtással voltak, problémáim de 1000km- enként rá kell kukkantani.
Ide hordtam szervizbe
Bátyám és én, mindketten értünk hozzá!
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
