Első motorom
Szöveges ítélet
Az első motorom volt, a jó és rossz tulajdonságaival eggyütt szeretem.Simsont akartam venni, de 1979-ben ez nem volt könnyü dolog így vettem a két lovas változatot,festett JAWA felirattal piros színben.Lapos ülés,lapos tank,széles kormány nem sok forma tervezői háttérről tanúskodott.Súly elosztása igen rossz volt, kanyarodáskor nem ártott észnél lenni,papir szerinti két ló az inkább póniló volt,a négy lovas változathoz képest elég gyengécske volt.Műszakilag kellett volna még csiszolni pl.tokozott láncvédő,karburátor,motorblokk gumi ágyazás,kezelő szervek,szivató meg még egy pár apróság,a Barum gumija sem a tapadás ne továbbja volt.Megbizhatóság szempontjából nekem nem volt vele semmi gondom, 100-110 km-es utakra nyugodtan elindultam vele.Egyszer kellett hazatolni (második nap),mert kipurcant a gyári gyertya és nem volt nálam tartalék,de a haverok kiokosítottak, hogy mi legyen velem alapból.Ettől függetlenül a padkán nem kellett sokat bütykölni,max.gyertya tisztitás.Három év után adtam el, mert besokkaltam a fogyasztásától és vettem egy Simsont.Nosztalgiából visszavásárolnám ha még meg lenne valahol.
Hibalista
- váltó 3-2-be recsegett,telo olaj 10 hónap után elfolyt gariban cserélték, gyújtást néha után kellett állitani,többi dolog átlagos volt.
Ide hordtam szervizbe
Váci "Mobil" itt szerettem volna a váltót javitatni gariban de a benzin leszívásnál nem jutottak tovább.Telo cserére majdnem üres tankkal mentem.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
A többit hibát otthon javítgattam.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
