A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 350 1985 (344)

350 1985 (344) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csehszlovák tévedés - gyenge anyag, a munka hanyag

Szöveges ítélet

Kezdjük a pozitívumokkal, mivel abból nem sok van:
Nagy böszme dög, jó nehéz, van benne anyag. Ha jó állapotú a váz és a futómű, szinte magát vezeti. Küllemre pofás, majdhogynem sportos. 4500-5000 felett izomból húz, de egy 250-es ETZ-nél nem mondanám vehemensebbnek, maximum csak érzetre.
A Jawa árnyékos oldala:
Rettenetes a vibrációja, a blokk szinte ki akar ugrani a vázból, még frissen cserélt csapágyakkal és felújított főtengellyel is. A váltókar útja túl nagy, csak bumszli orrú bakancsban vagy gumicsizmában lehet tisztességesen kapcsolni a fokozatokat. A villa krómozása két forintot nem ér, könnyen képződnek rajta rozsdás kráterek. A kétkulcsos dobfék csak hanyagul lassít, időben megállni komoly feladat. Az alumínium (!!!) kupplungkosár hornyai könnyen recésednek, ez akár veszélyes helyzeteket is okozhat. A generátor maga a horror, a műanyag szénkefetartó gyakran törik, a gyújtásállítás szinte havonta szükséges. Egy szó, mint száz: csak akkor vegyetek Jawa-t, ha kellően mazochisták vagytok és van egy csomó felesleges pénzetek javítgatni.

Hibalista

- Minden, ami lényeges. Főtengelyt újítattam fel, hengert furattam, csapágyakat, szimmeringeket, dugattyúkat, tömítéseket cseréltem, fúvókákkal variáltam, generátort tekercseltettem. Még sorolhatnám. Nagyjából 100-110 rongyot öltem bele, 80 000 Ft-ért sikerült eladnom. Senkinek nem ajánlom. Volt majd húsz évvel öregebb MZ Trophy-m is, a Jawahoz képest japános precizitású és megbízhatóságú volt.

Ide hordtam szervizbe

A garázsom. Természetesen a komoly gépmunkát nem én végeztem, a főtengelyt egy harkányi gépműhely javította, a hengerfúrást a pécsi Kiki motorosboltban követték el. Utóbbi korrekt áron dolgozik és sokminden van szocimocikhoz. (Pécs, Alsómalom u.)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1987
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.