Csehország gyöngyszeme
Szöveges ítélet
2003 júliusában a nagykátai roncstelepen láttam meg. Montam apámnak kérdezze már meg mennyit kóstál ez nekik. Apám fél óra lelkes alkudozást követően vigyorogva kijött a fémdobozból, és közölte, hogy 5000Ft-ért elvisszük. Jó-montam. Hazavittük az Opelban én és a motor feküdtünk a kocsi hátsó ülésén. Édesanyám 2 hétig nem szólt hozzám. Végül is jogos volt. 5000Ft kemény pénzért vettünk 2 gumit.
A lámpa törött volt, a tank lyukas, a felnik ütöttek, a blokk repedt volt, a dugó törött, a villa görbe, az ülés huzatnélküli, sárvédő horpadozott, a kormány ferde volt. Csak ezeket az "apróságokat" valahogy nem láttuk a vásárlásnál. Biztos az öröm rózsaszín ködbe burkolt minket.
A kárfelmérés után következett a fantáziám szabadon engedése, merthogy a gép sehogyansem maradhatott az eredeti "fényében". Először is felkerült rá a dupla kipufogó, kapott egy kecskeszarv kormányt, bölcső szerű mustang vázat, széles gumikat, nyújtott villát, tuningolt 60-as blokkot, széles csepptankot, előretolt lábtartót, előre 3 lámpa került, és szegecselt bőrülés a vezető alá. Az eredmény... Azonkívül, hogy a motorban eredeti maradt a váz (egy része) kaptam egy 2006-os szalonállapotú dögös kis choppert. A kissé drága alapmotoron felüli költségek elenyészőek voltak +2500Ft.
1 éve hozzányúlás nélkül megy a gép. 2500-at mentem vele idén, de egy üzemhiba nélkül. Rúgtam indult, húztam neki gyorsult. Abszolút üzembiztos. Kafa kis gép.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Apám Bátyám meg Én
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1977 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 2600 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
