A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 350 1985 (344)

350 1985 (344) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Csehek csodafegyvere

Szöveges ítélet

Hol volt hol nem volt..., minden mese igy kezdodoik. Szoval az enyem ugy folytatodik, hogy 2007 novembereben megvettem a Jawamat. Elso nagymotorom, szoval, az elsot soh nem felejti az ember. Tulajdonkeppen meg van ma is. Szoval kellett egy motor, hogy sporoljak a munkabajaras koltsegen, meg hogy a felesegem tudja hurcolni a ket lurkonkat. Bogarasztam a hirdeteseket es megtalaltam 120e forintert. Megvettem, ja mert faternak is Jawaja van, meg mert mindig is tetszett. Azert Tudtak a Csehek. Meg kell emlitenem par negativ dolgot. Eloszor is egyszer megallt minden elojel nelkul. Azt hittem, csak benzinhiany, de sajnos csak egy eloxidalodott csatlakozo volt, de ezt 30km-re otthontol. Szoval furgonban vittem haza. A masik hiba ami volt, az kicsit komolyabb volt, mert a kozepso fotengelycsapagy szetesett. Fem Darabok hullottak ki belole. Szet lett szedve, ki lett cserelve, es azota mint az alom ugy mukodik. Kozben kiderult, hogy a kuplung is cserere szorult, egy kapcsolokorommel, szoval azok csereje utan, a blokk visszakerult a vazba es azota futott vagy 7000 km-t mindenfele baj uzemzavar nelkul.
Amit szeretek benne, hogy konnyen szerelheto, otthon, hazilag, keves szerszammal, es szaktudassal is meg lehet csinalni, kellemes vezetni, kenyelmes, viszonylag gyors. Persze most mindenki felhordul, hiszem az 1000ccm gepekhez viszonyitva lassu, de egy atlagos csaladi autonak a gyorsulasval felveszi a versenyt. Konnyen iranyithato, stabil gep. 100 km/h folott nyugodtan el merem engedni a kormanyt, es nem huz semerre. Ezt mindenki sajat felelossegre probalja.
Szeretem meg a valtojat, jo kiosztasu, konnyen kapcsolhato. Prima a kuplung automatikaja. Annak aki nem ismeri: az elso sebessegfokozat utan lehet fokozatot valtani kezi kuplungolas nelkul. Levaltani es felvaltani is. Ja ha valaki meg nem tudna, akkor a Jawa ezt a szabadalmat eladta a Hondanak, aki a C50-C70- C90 jelu gepeken hasznalta, hasznalja. Illetve a mostani Honda Innova nevu gepen, azt hiszem.
Ket dolgot nem szeretek benne. Az egyik a dob fek elol, a masik, meg a megszakitos gyujtas. Bar a gyujtassal nincs gondom, mert be tudom allitani, de a feket nagyon huzni kell, ha meg akarunk allni.
Ki hasznalja, az szereti, aki meg ocsarolja, az nem ismeri. Egy kis fenntartasi igenyu, egyszeru gep, ami kis karbantartassal sokaig szolgalja a gazdajat.

Hibalista

- fotengely csapagy
- kuplungkosar
- kapcsolokorom

Ide hordtam szervizbe

fater

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

sajat magam

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 8200
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.