A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 250 1962 (250)

250 1962 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cseh remek - a világ 9. "csodája"

Szöveges ítélet

Ez egy elég ritka típus , CZ 250 1982 . A sport változat !!! Nem találtam meg a típusok közt ,ezér a hozzá legközelebbit válaszottam .

A motor "igazi karakter" , mindenes motor . Szép küllem , nagy és kényelmes. Lehet rajta ülni , feküdni . 40 es keverékkel úgy füstöl mint a kazán . Aztán már csak be kell rúgni és indulás a nagyvilágba . De jó is lenne !!! Csakhogy ilyenkor jön be a képbe : ejj nem japán , nem is olasz , nem is német , nem is ruszki .... egyszerűen Csehszlovák . A csehek az ősi időkben a legnagyobb motorgyárat tartották fenn . Nagyon masszív anyagokkal szerelték össze a gépeket de nem figyeltek oda a részletekre . Be a nagy öblös blokkot amit janecek papa alkotott össze 242 éjszakán oszt jóvan :)

Ha ráadod a gyujtást és sikerül belőni , lehet izmoskodni a berúgóval , ugyanis nagy kompresszió van benne .Ha a dinamódnak jó kedve van , még el is kezd dörmögni valamit a blokk , ha pedig tényleg nagyon belőtted a fesszabályzót , és a karbid is tiszta , talán be indul !

Mikor a blokk életre kel , hatalmas mély dörmögés veszi kezdetét.
Ha bemelegíted , a jól belőtt alapjárat ( amit 150 szer állítasz , mire eltalálod ) 1080 as fordualton ketyerészteti a masinát . Ha épp jó az ellenállásód a fesszabon , akkor eljár még vagy pár órát anélkül , hogy kiverné valamelyik égőt , vagy leégne az egész elektronika .

Miután a felniket rozsdaoldóval simára kezeltük , még az is meg történhet , hogy nem dörzsöli ki a belsőt , és defekt nélkül hazajössz . Ezután végy egy nagy csavarhúzót a kezedbe , és minden erőddel húzd meg az összes csavart , mert az 1 henger nem kegyelmez .

Ezek után a napi ( kényszerítő ) ellenőrzési feladatoknak vége , és az izmos életrekeltés után indulhatunk , miután felvettük a bukót és védőcuccokat , amik létszükségletek , mert bármikor beragadhat a fék vagy elszaródhat a bovden , amitől nem enged
visszaesni a fordulat és akkorát esel vele mint az ólajtó .

A motor alulról megy , nem pörgi szét magát a maximális 6300 as
fordulattal , 2500 tól lehet vele utazni , ha pedig száguldani akarsz , fel lehet tolni 5500 ig a fordulatot , onnantól már afféle " haggyámán " hangot ad ki a motor . 80 ig pillantások alatt fel tolja magát , de afeletti sebességnél inkább vonszolja magát.

Megjártam vele a nyikom tetőt , a rugózás jó , a fogyasztás 5-8 liter közt van . Miután mindent alaposan átnéztem minden menet előtt , a legkisebb hiba nélkül lettek megtéve vele az utak , 2 személlyel is kényelmes . Aki jawazni akar az egy dörmögő pakoló vasat érez maga alatt , de minden egyes menet után jön a " házi nagyszervíz " , mert ha nem nézzük át mindig van valami baja .




Hibalista

- Csak a feszültség szabályzó , de miután alaposan megcsináltuk semmi baja nem volt .

Ide hordtam szervizbe

Itthon csináltuk .

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1982
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 7300
Megbízhatóság (2) Vezetett km 85
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.