A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 50 Mustang 1969 (48)

50 Mustang 1969 (48) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cseh remek

Szöveges ítélet

Első motorom egy Babetta volt, de mindenféle képen váltósat szerettem volna. Sok minden szóba jött, S51, Schwalbe. De egyik ismerősömnek volt egy Jawa Mustangja, Gyönyörű gyári állapotban (többek között ezért is vette meg) Végül cseréltünk a csere tárgyát egy nagyon rossz állapotban lévő P20-as Pannonia képezte, de egy percre nem bántam meg. A motornak nem volt alapjárata, de a karburátor kitisztítását követően rögtön visszatért. Az én példányom adattábláján 2/4500 áll ami a 2 lóerőre és 4500-as fordulatszámra utal. Evvel együtt lehetett rajta 2 személlyel is motorozni. A motort a téli pihenőtől eltekintve egész szezonban használom.
A legtöbb szerelnivaló, és bosszúság a gyújtásnak volt köszönhető, de hála istennek minden alkatrész beszerezhető hozzá egy autósboltból (Megszakító:Skoda 105, Trafó, kondenzátor: Trabant 6V) Tavaly év végén szétment az egyik dugattyúgyűrű, de szerencsére a henger fala sértetlen maradt. A motor egy dugattyúgyűrűvel is üzemelt, laikus észre se vette volna annak hiányát. A téli pihenő alatt egy kisseb motorgenerálra került sor, új dugattyú, új gyűrűk. És ha már a blokk körül tevékenykedtünk kapott egy nagyobb szívótorkot ami a 4 lóerős 6500-as fordulatszámú Mustangokon volt.
Nagyjából ugyanekkor kapott a motor előre egy Simson első villát, hátra pedig két sebac olajos, állítható teleszkópot mely nagyban javítja az utazási komfortot, és a motor kinézetét. Elől 210-Babetta lámpa Babetta-Puch fejidommal és Simson s53 Beach Racer Cross sárvédő található. A motor e-mellett kapott még egy, egy személyes Honda nyerget ami szintén a kényelmet szolgálja, és egy motordobozt, amire gyakran van szükségem a napi használat során. motor remélhetőleg idén végleg összeáll, bár ha az ember egyszer átalakított egy motoron valamit ott már soha többé nincs megállás.
A Jawa Mustangot előszeretettel hasonlítják a Simson S51-hez, ami nagy hiba ugyanis a két motor nem egyazon korban készült a Jawa mustang blokkja először 1969-be került szériagyártású motorba ezen a blokkon 1982-ig ( A Mustang gyártásának befejezéséig) csak kisseb módosításokat végeztek. A motor nem egy mai darab ennek ellenére fel lehet vele venni a városi közlekedés ritmusát. Természetesen nem veszi fel a versenyt semelyik modern robogóval, de a nagy szívótorkos változat gond nélkül megy 65km/órát.
Ez a motor vagy fanatikusoknak, vagy olyan embereknek való akik 100%-ig meg tudják becsülni, és nem riadnak meg egy kis szereléstől.

Hibalista

-
- kondenzátor 500.-(2X)
- Trafó 1500.- (2X)
-

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1981
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.