chaos
Szöveges ítélet
Egy /1-em volt és csere útján jutottam hozzá.A méz jobban ment pörgött mint ökör,de valahogy nekem nem volt az igazi.Amikor kimentünk a mátrába bohóckodni ,mégiscsak verhetetlennek bizonyult.Bedobtam rettenthetetlenbe{harmadik}.3-ban ment egészen 40-től 120-ig.Persze nálam nem sokáig bírta{egy nyár egy jawa}.De mai napig imádok visszaemlékezni ezekre az időkre.Mindig elment az egyik hengerem ha hosszan behúzva tartottam a kuplungot.Állandóan pucolni kellet a forgórészt és a megszakítón olajozni a szivacsot.Egy hónapban minimum egyszer,gyujtást kellet állítani.Viszont a cruiser-es beállítottságom mai napig ezektől a motoroktól van szerintem.Bődületesen egyedi frankó hangja és némi építéssel egyedülálló megjelenése volt a maga idejében.Bár nagyon hamar szétkopot ,elhasználódott.De mindent fillérekből meg lehetett oldani rajta.Gondolok itt akár még dugózás vagy gyűrűzésre is.Sosem csináltuk meg de gondolkoztunk rajta,hogy mit vinne két trabi hengerrel.Szerintem biztos durva.Ha valaki véletlenül megoldotta kérem írjon be.
Hibalista
- Gyújtó trafó gyertyák állandó töltéspanasz.
Ide hordtam szervizbe
haverok
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
szintén
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
