Babetta növendék
Szöveges ítélet
2012.tavaszán vettem a Babettámat a szerelőmtől.Aki normál esetben messzire el kerüli ezeket a kis gépeket.De ezt nem ezt ő csinálta ez TÖKÉLETES.Egy TLV kivitelről van szó ami lényegében csak az első teleszkópokban tér el a sima 210-esektől.Őt nehéz pofás váltóval áldotta meg a jó isten szóval így egészen nagy sebességre képes egy Babettához képest. 55-60 km/h a vége (óra szerint).Az egész úgy kezdődött hogy megkaptam egy ,teszt" hétre.Már az első nap tudtam hogy ő végleg velem fog maradni.Helyben és a környező településeken szoktam vele karikázni.Ha kell télen is hadra fogható csak felkel öltözni :). Eddig nem sok problémám volt vele gumi stb csere.A még megbízhatóbb működés érdekében kapott egy NGK gyertyát+gyertya pipát.Ha normális full szintetikus 2t olajat kap akkor ma is megállja a helyét műanyag robogók között.Biztos vagyok benne hogy még sokáig velem fog maradni, ha tehetem nem válok meg tőle.Egy kis színt tud vinni az életembe ez a csöpp csehszlovák műremek. :)
Hibalista
- Külső/belső gumik.(eredeti Barum külsők voltak rajta)
- Gáz bovden
- Trafó (a kb 500 ft-al drágább állítólag Magyar gyártmány trafó kicsit megbízhatóbb)
Ide hordtam szervizbe
Kis városomba hordtam szervizelni egy nagyon ügyes és megbízható szerelőhöz.(Tőle vettem)
Amit a szerelőm elvégzett rajta
-A tank belülről makulátlan, műgyanta bevonattal lett ellátva
- új szimeringek
-új váltó és indító pofák
Szóval összességében mindent de mindent megcsinált rajta és ezek után kérdezte meg hogy nem érdekel e a kis Babetta. :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 12585 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 814 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | babetta 28 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
