A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 350 1973 (344)

350 1973 (344) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

AZ ELSŐ

Szöveges ítélet

15 éves koromban vettem 5000 ft-ért.Ládában volt a blokkja, a rosszul beállított gyújtás szétverte a főtengelyt.Egy új főtengely ( akkor 2600 ft volt ) beszerelése után , pontos gyújtással 6000 km-t mentem vele , utánna levizsgáztam. Addigra kiderültek a jó és a rossz tulajdonságai . Jó tulajdonságai : nagyon stabil , jól pakolható , terhelhető , kicsi fogyasztás (igaz nem is pörgettem üveghangig ) , megbízható . Rossz tulajdonságai : elektromos rendszer ( 6V ) , fékek , vibráció . Suliba jártam vele , akkor a JAWA 350 volt a legnagyobb motor (az URAL-t nem számítva) , "király" voltam vele 16 évesen . Nagyon sokat túráztam , 85-90 km/órával a világból is kiment . A gyári Barumok helyett vmi taiwani gumikat raktam fel , hihetetlenül tapadtak , de 4000 km-t birtak . A gyújtást minden 5000 km után be kellett állítani , akksit hetente tölteni . Lágy ferrodolt ragasztattam a fékpofákra , és felszabályoztattam a dobokat , így javítva a katasztrófális fékhatást . Az első telókat felújítattam , rendes olajat raktam beléjük , teleszkóp merevítőt csavarozta fel , ez nagyon sokat javított az egyenesfutásán . Kapott egy nagyobb fogszámú első lánckereket , egy új láncot ( a tokozás miatt cak feszíteni kellett néha ) , le lett festve , amit kellett lekrómoztattam , így használtam évekig . Otthon szerelhető , karbantartható , gyújtásra igényes jószág volt . Közben vettem egy Pannonia P21-et ( ETZ generátor , elektronikus gyújtás , ETZ tárcsafék ) , egy csepptankos 350-est (1971-es) , és egy TWIN SPORT-ot . Amikor eladtam az ELSŐ-t majdnem elsírtam magam. Ma már csak a csepptankos van meg ( restaurálás alatt ) , nincs időm motorozni ( boldog ifjúkor ) de egy új JAWA 350-est bevállalnék , bár az ára 600.000 ft körül van .

Hibalista

- kuplungbowden,km spirál

Ide hordtam szervizbe

egy idős szerelő , aki most is az első jawa motorjával jár , illetve otthon

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 10952
Megbízhatóság (8) Vezetett km 57000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.