A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 50 Mustang 1969 (48)

50 Mustang 1969 (48) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Apám dicsérte, én pedig nem győztem szerelgetni...

Szöveges ítélet

A motor két évvel volt idősebb nálam. 1978-ban vásárolta apám "zsír" újan, és szép kéken. Ő kb. a ´80-as évek közepéig használta. Gyerekként néha megmotoroztatott rajta a közeli dombon. Aztán kb. ´80-as évek végéig nyaranta unokatesómék játrak vele "bandázni" ezt sínylette meg a kuplung bowden. Majd a ´90-es évektől kb. 5-6 évet állt. Ekkor döntöttem úgy 16 éves fejjel, hogy felélesztem. Amikor elővettem, a üzemanyag szűrő el volt tömődve, a küllők és a ráf rozsdás volt, a kipufogó krómozása is megadta magát. A benzin csap is eltömődött. Mivel a közeli motoros boltban nem kaptam hozzá való benzincsapot maradt a régi, a szűrőt is magam készítettem másikat. Sajnos a csapba nem sikerült megfelelő tömítést találnom, mert amikor elfordítottam, mindig benzines lett a kezem, nyugalmi helyzetben nem csöpögött. A gyujtást folyamatosan állítanom kellett, hiába állítottam be rendesen, pár nap/hét után ismét elállítódott. Aztán elkopott a berúgókar fogas koszorúja, ekkor szétszedtem, és szerztem bele másikat, de az összerakásra már sajnos nem került sor. Pár éve lett eladva darabokban. Az sebessége kb. 55-60 km/óra volt sík terepen akár két 60-70 kilós emberrel is (tökéletes gyújtás mellett). A gyújtás valamiért folyamatosan elállítódott, így több időt töltöttem a szerelésével, mint motorozással. Egyszer a dugattyú gyűrűk is eltörtek, ezeket is cserélni kellett. Talán ha újként kezdem használni másabbak a tapasztalataim, de most még bennem él a rengeteg szereléssel töltött idő. Azóta nem volt másik motorom, de már nagyon hiányzik egy jó kis motorozás.

Hibalista

- Kuplung bowden elszakadt, gyújtás, kondenzátor, benzincsap, üzemanyag szűrő, dugattyú gyűrű eltört, berúgókar fogaskoszorúja elkopott

Ide hordtam szervizbe

saját magam

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1978
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.