A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 250 1962 (250)

250 1962 (250) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Apám csak a JAWAmat akarja....

Szöveges ítélet

Ez év jún 29-én vásároltam meg egyik álomgépemet a 250-es csepptankos Jawa-t. Azért szerettem bele mert annak idején apámnak is volt egy ilyen gépe, csak az szalonállapotban, nem volt rá semmi panasza, de egyszer elcserélte egy ótvar kis 50 simson-ra, amivel azóta se tett meg egy normális kilómétert.
Szóval a motor 1967-es kiadás a széles első sárvédős.
A motor kb 18-20évig állt, de amikor egy 12V-os akksit kötöttünk a trafójára, meg némi benzint engendtünk neki, szinte első rúgásra elindult. Az a hang csontig hatoló csodálatos hang volt, sosem felejtem el.
A probléma csak az volt, hogy örömöm közepette elfelejtettem levenni az akksi kábelt, és reggelre a trafó leolvadt a csavarról, szépen ráfolyt a hengerfejre.
Később kapott egy másik trafót, és ezzel is kiválóan működik.
Gyári adatokat nem tudok a fogyasztásáról de nálam van amikor hihetetlenül keveset, eszik meg volt, hogy 100km-en 10L-t. Változó hajtástól függ. A blokk mintha épp csak most járódott volna össze. Nem kopog, nem csörög, alapjáratkor csak néha pöffen de nem áll le.
Nem hajtom túl kb 60-nal járok vele óra szerint mert szerintem ez jóval több.... Az embert mikor szaggatná a szél 50 felett..
Óra szerint 95-nél nem megy jobban de szerintem ez is több.
Kora ellenére fürge motor, jó úttartással, vízágyszerű rugózással, kanyarokban jól dől, de visszahúzni is könnyű, viszonylag könnyű 130kg. Eddig is szerettem a típust de most, hogy birtokolhatok is egyet, mondhatom beteljesült egy álmom.
Néha apám is elviszi anyámat nosztalgiázni rajta...
Én meg büszke vagyok mind a hármukra....

Hibalista

- Vásárlás után az úszóház beömlőcsövét kellet kitiszítani, kellett bele egy új akksi, némi benzin, és a 18 éves állást követően az egerek szétrágtak a lámpafejben mindent, ezek újrakötésére volt szügség.

Ide hordtam szervizbe

Nagyrészt én javítotam, de az elektromos munkákban besegített Jocc barátom (Karkus Tamás).

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1967
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 28400
Megbízhatóság (9) Vezetett km 320
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.