A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » Babetta 1972 (49)

Babetta 1972 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A vas

Szöveges ítélet

Minden reggel 3 kilométert tekertem a vasútállomásra. Egy idő után kib@szottul meguntam. Gondoltam veszek egy robogót,de aztán egy sárga BABI 207 lett a tendergyőztes. Ára egy szombat esti sörözés költségvetését emésztette fel.
Elég fiatal gép, ´978-as,de vagy 10 évet letagadhatna. Szép állapotban van, mondjuk én garázsban tartom.
Kényelmes, nem túl gyors, de jobb mint bicajozni a 40 fokban, meg az októberi 5 fokban. Van rajta távfény is, majd besz@rtam neki. Hidegben is jól indul,én 1:50-es keveréket használok. Egyszer földúton felakadt a tűszelep, persze nem volt nálam semmi, kellemes 5 kilométert toltam hazáig. Telefonos segítséggel szétszedtem, és kb 10 perc múlva újra száguldott. Egy másik alkalommal hazafelé menet beindítom, középálványon a hátsó gumi pörög mint állat,leálítottam, újraindítom gáz elenged, gumi meg marja az aszfaltot. Felültem, húzom a gázt a vas lassult, gázt elengedem gyorsul. Benzint tartalékra véve is ment. Végül úgy mentem hazáig hogy kanyarokban húztam a gázt és a féket hogy lassuljon. Mindehhez gyönyörű ordító Babetta hangot képzeljetek el, az emberek azt hitték valami földöntúli jármű van a seggem alatt, de lesz@artam, sisak takarta az arcom. Hazaérve telefon elő, tanácskérés, valami genya belement a karbiba. Nekifogtam minden előképzettség nélkül szétszedni, közben rájöttem hogy nem nehéz szerelni, miután kimostam a karbit és összeraktam jó lett. Gondoltam kiveszem a gyertyát és megpucolom, ki is jött, meg vele a menet is. 500HUF volt a perselyezés,meg 500 a sgítség. Most tél van, feltankolva alszik, várja a tavaszt, nem adom el,kicsit átnézzük, felújítjuk, és lehet vele száguldani.

Hibalista

- Karburátor,benzincsap csöpög, gyertya megette a menetet.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

én

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1978
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 1 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.