A sárga Tabletta
Szöveges ítélet
Ez az egy sebességes változat, (207 500) citromsárga színű. Kezdődött azzal, hogy nagyfater megvette, de szerintem egyszer sem használta. Aztán nemsoká hozzánk került. Eleinte nem nagyon használtam, mert úgy voltam vele, hogy gagyi meg stb... Azóta már melózok, és minden nap azzal megyek munkába. Néha megszivatott; gyertyát beköpte, láncot lelökte, de semmi komoly. Ez a motor az a kategória, hogy jobb, mint egy bicikli:-). Néha a haverokkal kimegyünk egy kis "élménymotorozásra" a szőlőbe, meg ilyen szántóföldek melletti utakra. Nekik is hasonló kaliberű gépeik vannak (Suzuki TVS Eko, Riga Delta). Bírja azért terepen is(muszály neki:-)) de ez nem az ő világa. Szerelni utálom, mindig szidom aki megtervezte. Előtte egy négysebességes Simson-om volt, azt ezerszer egyszerűbb volt szerelni (Pl.:karbi). Vezetni k*rva jó, nagyon lehet dönteni. Lassan megérett a motorja egy felújításra, mostanában nagyon csörög (nem csoda, amit kapott). Nem hiszem, hogy drága lesz. Amúgy külsőre teljesen gyári, még a fényezés is.
Negatívum:
-teljesítmény
-futómű
-gagyi utángyártott alkatrészek
-nehezen indul
-nehéz szerelni (nekem)
Pozitívum:
-olcsó alkatrészek (de sz*rok)
-kimegy a világból
-aránylag keveset fogyaszt
Hibalista
- indításhoz szükséges pofák (nem sokat javult a gagyi utángyártott sz*rtól)
- pár bowden
- láncszett
-
Ide hordtam szervizbe
mi szereltük a haverral
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
b. terv: A szomszéd Lacibácsi (autószerelő mester)
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
