A műalkotás
Szöveges ítélet
a gépet tavaly márciusban vettem egy jó havertól, aki 10éve vásárolta egy jó ismerősétől,aki az első tulajdonososa volt a gépnek!! Ahaver levizsgáztatta,gumikat cserélt rajta, tett két kört a városban majd be a pajtába, a vásárlásig ott volt.
Megvételét követően csal a feszzabályzót kellett beállítani, meg új akksit beletenni, és pöccre indult.
A motorja csodálatos,jó húz, meg hangja is, amilyennek lennie kell. Aztán beindult a csapda!? Nyereg ujrahuzás után új felni,küllők, kormány,krómozott telők,duda, lánctakaró stb. Aztán elvéve Martfűre,ott elemeire szétszedve új tank,még több krómozás, minden eleme újra festve,. Két réteg alapozó,három réteg festés lakkozás, anyagában csíkozás.
A festés 75000 ! az anyagok az újra összeszereléssel együtt a gép már több 300.000!-be került. Szeptemberben lett kész. Ez volt CSAPDA MÁS NEM.Azóta pedig élvezem a tekinteteket, a gratuláló szavakat. Ilyen szép csepptankos jawa 350 szerintem nincs az országban.
Megmentettem az elmúlástól egy gépet az örökkévalóságnak.
Hibalista
- feszszabályzó, csak be kellett állítani
Ide hordtam szervizbe
Egy jó ismerősóm, illete szilárd martfű
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1969 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
