A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa

250/ 559 panelka 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megállíthatatlan kilóméterfaló

Szöveges ítélet

Simsonom után amit imádtam a fater vett egy régi jawat meg én is csak az enyémhez nem volt papír igy csak az erdőben amperkodhattunk vele illetve tanulópénznek jó volt. Majd a jogosítvány megszerzése után alig vártam, hogy motorozzak fater alig használt és az utolsó csavarig felújított Jawa-ján. Igaz pénzünk nem volt krómozásra, így a kipcső fekete lett továbbá az összes ( volt)króm felület. De király metálpiros és fekete lett. A gyári 6 v os rendszer kalapácsos gyujtással megmaradt, csak kapott egy lengyel gyártmányú elektronikus fesszabályzót. Gyujtás megoldva! Jöhetett az első hosszabb túra szakadó esőben Bélapátgfalvára. Sirokon és Kunnmadarason is megfordult már, tulajdonképpen az utóbbi időben gyakorlatilag a wc-re is motorral mentünk nem számított semmi csak a szabadság! Ennek csúcsaképpen elhatároztuk, hogy lemegyünk az Adriára Trogirba motorral. A hosszú útra legalább fél évet izgultunk és örömmel jelentem ki, hogy a kis vashengeres és persze haver Pannonia tlf-je az oda vissza utat ami alaphangon 1800 km teljesen felhőtlenül vidáman és hibamentesen teljesítette! Csak a mi fizikális üdeségünk sínylette meg a két nap oda és két nap vissza utat. Bírja a 70-80 km/h-ás utazót úgy meg lehet durrantani csomagokkal mint egy Bmw-t, mindenhol megnézik Használata egyszerű, két személynek kicsit kényelmetlen, de ezt meg lehet oldani ülésmagasítással. Az egyetemre és csajozni is ezzel járok meg mindenhova ahova csak utazni akarok ! Szerelni könnyű és jó mert a csehek nem spórolták ki belőle a minőséget. Alkatrészeket börzéken illetve otthoni készletből pótolom. Nem áll szándékomban megválni tőle mert megbízható és barátságos ,nem robbanok le vele és még úgy érzem sok sok legyőzendő km ál előttünk! Éljenek a retro gépek !

Hibalista

- Karburátor dugulás, defekt, gyári feszültségszabályzó, hátsó teleszkóp szilentek láncnyúlás

Ide hordtam szervizbe

Répáshuta Retro riders Balu garázs és tunning műhely

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

édesapám és jómagam

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1971
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40127
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S 51 n Következő motorja? 250/ 559 panelka
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.