A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Jawa » 350 1985 (344)

350 1985 (344) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A csehszlovák igavonó

Szöveges ítélet

A járgányt 4éve vettem. A blokk átesett egy teljes felújításon még az előző tulajnál, akit ismertem.
Mechanikus gyújtását 1 év után elektronikusra cseréltem (megrendeltem a gyárból – 20eFt) és újabb egy év után új gyári tárcsaféket hozattam hozzá.
Pozitívumok: van neki bőven. Kezdük ott, hogy olcsó.. az alkatrész bagó hozzá.. fogyasztása 4-5 liter között (na jó két személlyel városban 5,5 környékén jár).. MEGBIZHATÓ, ezt csak azoknak a hozzá NEM értő személyeknek üzenem, Akik szakszerűtlenül rakták össze motorjukat és utána csodálkoznak, hogy szétesik..
A motorja 4000 rpm felett rezonál, ez amolyan típushiba. Akinek esze van tudja, hogy egy régi szoci gép nem szereti a magas fordulatszámot. Soha ne használd Jawad 4500-5500 rpm fölött tartósan. Ha beéred az öreguras 90-100as tempóval (ekkor 3500-4000között forog a motorja), akkor a világvégére is elkíséri (30000-40000km).
Mit mondjak még? A motorral átkeltem dél-ausztriai hegyeken és a szlovén Triglav park alpesi hegyein is, és eljutottam vele Triesztig.

Hibalista:
- elektromos hiba (trafóhoz vezető táp kábel szakadt volt és elment a gyújtás). Javítás 5 perc alatt

- kuplungbowden nyúlás-szakadás. Hazamentem e nélkül az alkatrész nélkül mivel a váltó fél autómata. Javítás otthon 10perc alatt.

- Az üreset nehezen találja meg a motor. Na, ez akkor van ha lelazul a kuplungod és nem tud rendesen kiemelni. Javítás otthon 30 óra alatt 1000ft-os alkatrész segítségével. Na jó legyen 3500ft, mert ha már levettem a deknit kicseréltem a 6 éves primel láncot is. A javítás óta kiválóan működik.

Hibalista

- Vezeték szakadás - 5Ft
- Kuplungbowden szakadás - 600Ft
- Kuplungcsillag csere - 1000Ft
- Primer lánc csere - 2500Ft
- Szekunder kis lánckerék csere - 750Ft
- Szekunder lánc csere - 3000Ft
- Első teló szimmering csere - 2x300Ft

Ide hordtam szervizbe

Jawas cimborák (min. 20 éves tapasztalattal) gépműhelye vagy otthon.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Jawa

További ítéletek (116 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.