A cseh bajnok
Szöveges ítélet
Túrázni szerettem vele, nyomatékos, stabil motor. Autópályán stabil 130at ment, Pestre fel, Pestről le 60 km sokszor heti többször. Évekig jártam a motoros találkozókat, sátor, cuccok, soha nem hagyott ott. Viszont: fékkel sokat szívtam amire rájöttem honnan jön az olaj, szénkefe miatt egy évet állt, kapcsoló miatt párszor tolhattam a porlasztót meg már rutinosan fejre fordítottam ha behalt, ekkor kifolyott a létyó és újrabootolt... Összességében szerettem, nem cseréltem volna le pl. MZ-re, amit nyomatékszegénynek és instabilnak éreztem mellette. Szép volt, metál és króm, komoly érzést keltett a mérete, szerettem a hangját.
Hibalista
- Szénkefe, megszakító, első fék (első teló alsó olajleeresztő kilazult, olaj ment a fékbe, átestem egy Trabanton...), porlasztó dugulások, kapcsoló (pedig nehéz tolni)
Ide hordtam szervizbe
Házilag megoldottam mindent. Szerviz nem igazán volt anno sem hozzá.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
